..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > güliz dülgeroğlu




8 Şubat 2006
Yalnızlığın Senfonisi  
güliz dülgeroğlu
Cevapsız kalıyor tüm aramalarım. Beni geçmişine gömüp gittin. Son nefesini verirken gözlerinin önünden geçecek film şeridinden bir kare olmama bile şans vermez belki bilinçaltın. Çirkin görünüşlü fotoğraf albümlerinde sararacak suratım.


:BFEE:
Neyin sefilliğinde yaşanıyor bu aşk? Hangi kıyıları eritiyor öfkemizin dalgaları?
Ektiğimiz tutkular acı tohumları serpiştirdikçe toprağımıza, yıkılıyor özenle kurduğumuz hayaller. Öpüştüğümüz gecelerin parlayan cesetlerine bakıyoruz yakamoz sanıp. Gözlerimiz dikiliyor gökyüzüne ve yıldızlar saklanıyor bulutların altına. Ama hâlâ bekliyoruz yeterince işaret yokmuş gibi.
Ayrılmak ne kadar zor geliyor bu denli bağlanmışken şimdi. Alışkanlık diyor bazıları buna. Belki de haklılar. Ama alışkanlıklar bile değişmiyor mu her an değişen hayatımızda? O zaman nasıl bu kadar fazla acı verebiliyor boş kalan bir yatak, kapı arkasına asılmış bir bornoz ve yarısı içilmiş bir şişe şarap? Bir hayalet yaşamış bu evde ve gitmiş ardında kan izleri bırakarak.

Küçük bir çocukken özgür olmak için elimden geleni yapardım, yalnız kalmak için her fırsatı değerlendirirdim. Herkes gibi sanırım. Şimdi ise bağlanmaya çalışıyorum birilerine. Akıntıya kapılıp gitmemek için elimin sıkıca tutulmasını, güvende olduğuma dair kulağıma fısıldanmasını istiyorum. Nedir bu orta yaş sendromu mu yoksa? Adı ne olursa olsun, hissedilen hep aynı yalnızlık işte…
Acaba senin de gözlerin dalıyor mu camdan dışarı bakarken yansıyan görüntüne acıyor musun benim gibi? Sokakların en ucunu görebilmek için bakmaya çabalarken ağrıyor mu senin de başın? Sen de benim gibi bütün gün çöküp bir koltuğa tüm ağırlığınla, ayrılığın acısını üstleniyor musun tek başına? Kim bilir nerdesin şimdi…
İnsanların gözlerimde bir ifade aramasından sıkıldım. Ne görmek istiyorlar anlamıyorum ki? Hele o ‘zavallı’ dermiş gibi bakışları yok mu! Bedenimi orada bırakıp yok olmak geliyor bir an içimden. Belki o zaman seni ürperten sıcak bir rüzgar olup, sokulabilirim yanına. Hisseder misin kokumu, anlar mısın ben olduğumu?

Cevapsız kalıyor tüm aramalarım. Beni geçmişine gömüp gittin. Son nefesini verirken gözlerinin önünden geçecek film şeridinden bir kare olmama bile şans vermez belki bilinçaltın. Çirkin görünüşlü fotoğraf albümlerinde sararacak suratım. Bir gün bir yerde adımı duyduğunda hatırlamak için çabalarken beynini zorladığını belli eden bir şekle girip küçülecek gözlerin, buruşacak yüzün. Biraz iyimser olursam eğer: belki güzel bir anı tebessüm ettirecek seni. Ama sadece o kadar değil mi?
Hain aklım oyunlar oynuyor bana! Böyle kötü şeyler düşündürüyor. Çaresiz bırakıyor. Bana yardım edeceği yerde. Ona güvenmemekle iyi etmişim demek ki. Baştan beri tavrını koruyan kalbime sığınmakla doğru bir yol seçmişim. Ama bana acı veren aklım değil ki! Sadece sende takılıp kalmış kalbim.Deliriyorum… Ama senden kurtulmak için sadece aklımı kaçırmam yetmez, herşeyden vazgeçmeliyim…
Bir bak ne yaptın bana? Güzelliğim gitmiş, alçak bir cinayet işlenmiş aynalarda. Tüm deliller seni gösteriyor. Vücudumdaki tüm parmak izleri sana ait. Otopsi yaptıklarında da ortaya çıkacağı gibi, katil zanlım sensin ve umarım bir aşkın tutsağı olup benim gibi müebbet hapis yersin!

Güliz / 7.2.06


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Yoğun ve güzel
Gönderen: gökhan gür / İstanbul/Türkiye
24 Mayıs 2006
Diğer yazılarınız kadar güzel bu da. Kısa ama düşündürücü ve bir çok şey akla getirtiyor yine. Aslında merak ettiriyor tüm bu yazılanlar; tüm bu yazdıklarınız bir yazarın yaşanılanlara yanıtı ve hezeyanı mı, yoksa hepsi yapay mı aktarılanlar sayfaya? Saygılar Güliz ve iyi çalışmalar

:: inanılmaz
Gönderen: cem kilic / İstanbul/
28 Nisan 2006
inanılmaz bir samimiyet ve gerçeklik... nerden geliyor bu kadar acı duygular sana? Nasıl yazıyorsun böyle şeyler? film şeridinden bir kare olmama bile izin vermez belki bilinçaltın..? nerden buluyorsun bu cümleleri? Ne çok soru sordum..sadece tebrikler demeliyim. Sevgiler Cem

:: Tebrikler
Gönderen: baris c. / İstanbul/Türkiye
25 Nisan 2006
Sevgili Güliz, Sana ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten. Yazın beni çok duygulandırdı. Herkeste olmayan kendine has bir tarzın var. Umarım bu tarzı kaybetmezsin. Barış.

:: hep aynı acı...
Gönderen: Selin Senderos / Diğer/Belçika
13 Şubat 2006
acılarımı tekrar yineledi bu yazıyı okumak. üzüntüye yakınlaşmak bu mu. Tebrikler.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Törensiz Gömülmüş Bir Aşk
Madame Butterfly

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cennet'ten Düşüş
Yazar ve Hayal Gücü
Bir Kaşın Yarılması
Kuyunun İçinde
Perilerim Sende Kalsın
İlişkiler ve Kırıkları
Yas Yağmuru ve Şemsiye

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Keşke [Şiir]
Düşündüm Bulamadım [Deneme]
Kartonpiyerli Dusler [Deneme]
N. K (60) Eski Eşini ve Bir Araba Satıcısını Bir Kutu Viagra İçirerek Hunharca Katletmekten Aranıyor! [Deneme]
Kim - Sessizlik [Deneme]
Başlığı Siz Koyun [Deneme]
On Dokuz Dönüm Yalnızlık [Deneme]
Kışamrak Rib Kşa [Deneme]
Okuyuculara Duyurulur! [Deneme]
İzedebiyat Kardeşini Seç ile Kardeş Olsun Mu? [İnceleme]


güliz dülgeroğlu kimdir?

Yazar Tanıtımı öykülerinde ve denemelerinde bulunmaktadır.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © güliz dülgeroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.