..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Çocuk Romanı > İsa Kantarcı




17 Ağustos 2024
Vahşi Ormanda Tek Başına  
İsa Kantarcı
Yıllar önce yazdığım bir roman…baktım…hatırlayınca iyi ki yazdım bunu, en saf, yüce duygularla düşüncelerle yazmışım bunu. Çok vahşi ve tehlikelerle dolu bir ormanda hayatta kalma savaşı veren ve ailesini bulmaya çalışan bir çocuğun romanıdır bu.


:BCH:
BÖLÜM 1

Kar yoktu. Bu iyiydi. Olabildiğince hızlı ilerlemeye çalışıyordu. Çok az gitmişti. Kar yağmaya başladı.
İsa, durdu. Geri dönmeyi düşündü. Ama bu işe yaramazdı. Orada onun gibi ölemezdi açlıktan. Korkuyordu. Çok korkuyordu.

2 saat sonraydı. Durdu. Bu iş çok zordu. Bu iş başarılacak gibi görünmedi gözüne. Herhalde birkaç gün içinde donup harcanıp giderdi bu ormanda. Dinlenmek, ısınmak ihtiyacı hissediyordu; ama hemen pes ederse bu işi başaramazdı. Gücünün son damlasına dek ilerlemeli ve sonra uygun yerde kampını kurmalıydı. Hava kararmadan önce.
İlerledi.
“Herhalde üç saat oldu” dedi kendi kendine. Havanınm aydınlığı azalmıştı. Sağına soluna baktı ve gözüne kestirdiği ağaçlara yaklaştı. Burası kamp kurmak için uygundu. Elleri donuyordu. Barınağı süratle inşaa etmeye başladı. Bir kurtun keskin biçimde uluduğunu duydu. Kalbi korkuyla ürperdi. Elini daha çabuk tutmaya çalıştı; ama bu kez eli ayağına dolanmaya başladı., soğukkanlı ol dedi kendine. Eski ritmine döndü ve devam etti. Ateşi yakar yakmaz kendini çok iyi hissetti. Giderek parlayan ve büyüyen alevlerin gölgesi yüzündeydi ve ısı gerçek etkisini anca gösteriyordu. Iısntıdıkça da kafası yerine geliyor, gelecek günler ne kadar zorlu olsa da başaracağına dair hayaletsi bir his vardı içinde. Üşüyüen yerleri kendine geldikçe güzel şeylere dönüyordu zihni ve kalbi.

Mercan’la son zamanlarını ve anlarını düşünüyordu. Gözlerinden yaşar süzülüp düştü yere. Sonra ailesini düşündü. Onları hiç bu kadar özlememişti. Bu gece çok fazlaydı özlem. Yalnız oluşundan kaynaklandığını düşündü. Mercan’layken böyle şeyleri düşünmeye vakti bulamazdı. Tavşandan kalan parçaları yedi. İçecek kutusunda kar ısıtıp çay gibi içti. Göz kapakları düşmeye başlamıştı. Ateşe odun attı. Mızrak bir elindeydi. Bıçak ise belinde. Kalkanı da yanındaydı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın çocuk romanı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vahşi Ormanda Tek Başına 3
Vahşi Ormanda Tek Başına 2
Sokakların Ruhu

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İki Kız Bir Erkek
İki Genç Kız Sohbet Ederken
Murat, Mevlüt, Muzaffer ve İsa
İyi Kızlar Aşık Olur 1
Köylü Kız Kezban
İki Kız Bir Erkek 4
Kurtlar ve İnsanlar
Silikon Kadın
İki Kız Bir Erkek 3
İki Kız Bir Erkek 14

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Göğsümde Ateş Böceği Gibi Parlayacak [Şiir]
Şimdi Yak Bir Sigara [Şiir]
Bir Kadının Gelişim Süreci [Şiir]
Remzi [Şiir]
Rüya Tarlasında Bitmiş Bir Kız Gördüm [Şiir]
Sahil Olduklarını Hatırla [Şiir]
En Güçlü Yerin [Şiir]
Seni Mutlu Edeceğim [Şiir]
Birds And Girls [Şiir]
Kapı Açan, Cebrail [Şiir]


İsa Kantarcı kimdir?

yazar

Etkilendiği Yazarlar:
jack london


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.