Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
bu bıyıkları çok sevdim kesmeyeceğim seni efsane sevdim üzmeyeceğim sana büyük şeyler veremem ama kediler gibi iyi hissettireceğim bu bıyığı çok sevdim kesmeyeceğim gülüşünü delice sevdim ister istemez eriyeceğim bu bıyıkları çok sevdim seninle bir ömür süreceğim bu bıyıkları çok sevdim bu kıyıları çok sevdim kesmeyeceğim her kız gerçekten sevilmek ister bazısının tek amacı budur onlar iyi kızlardır kadınlardır fırtınanın kıyıya attığı odunlar gibi çaresiz ve umutsuz hissederler bu bıyıklar bu çığlıklar… kör bir kedim var onun bıyıklarından esinlendim her zorlukta senin için mücadele edeceğim bu bıyıkları çok sevdim çok sevdim yürüyüşünü çay içişini arada kapris yapabilirsin bombalayabilirsin gelmişimi geçmişimi ………………. yine de senden vazgeçmeyeceğim bir vites geriye bir ermiş adama dönüşeceğim (normalde bir kadınla mutluluk imkansızdır) başıma kaynar su dökebilirsin ben uyurken zeytinyağı baltayla saldırabilirsin delinin teki olabilirsin severken (ki kızlar severken delirir) bir şeye bozulup bütün hıncını benden alabilirsin ama sonra ruhuna dönersin bu bıyıkları çok sevdim bu biçimde bu gece kestim seni sevdikçe antik bir ışığın dün doğumunun elinde kuşlarla neşeliyim seni sevdikçe uçar giderim bu bıyıkları çok sevdim asla kesmeyeceğim sıkıntılı geceler uzun sürebilir asla pes etmeyeceğim seni çok sevdim bana ne yaparsan yap seni üzmeyeceğim bu bıyıkları çok sevdim ben aslında kedilere özendim en güzel bıyıklar onlardadır kör kedim beni çok sevdi bilmezdim öğrendim bir gün seninle evleneceğim bu bıyıklar gezgin kedilerin ruhu bıyıklar acı çektikçe zamanla anlayacaksın seni göğün ışığıyla ekinlerin fısıltısıyla seveceğim seni kediler gibi sarılıp mutlu edeceğim seni umutlu edeceğim her zaman seni soğan ekmek tuz gibi yiyeceğim. bu bıyıkları kesmeyeceğim seni mutlu edeceğim seni mutlu edeceğim seni umutlu edeceğim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |