En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl |
|
||||||||||
|
Sevgi… İsmini anmak bile içimi yakıyor. Nedir bu? Nedendir? Hiçbir mana veremiyorum. Ona biçtiğim her kılıf kifayetsiz, her his, her atıf yarım. Sevgi… senin için neler yazabilirim bilsen! Nasıl sana uzakken her köşe başında asılı bir cesed, nasıl seninle visalde hasret ve mecnun. Anlatabilir miyim dersin sana hissettiklerimi? Nasıl hasretle sana koştuğumu ve senin nasıl beni hayalinle, hatıranla avuttuğunu. Benim nasıl sen diye her koşuda seraba vasıl olduğumu… Acımıyor musun; görmüyor musun gözyaşlarımı… Kader midir bu, çekmek midir takdir âşıklara hep, sevgiliden. Yoksa bundan mıdır aşk, söyle… Ben aşkımı yıllarca gizledim, yıllarca da inkâr ettim. Fakat içten feth olunmuş kale, ne çare. Ne kadar yârin küfvü değilim desem; dinlemiyor kan, duymuyor gönül. Gözün uykuda gecesi yok. Yaklaşmıyor ama yanıyor varlığım; uzakken daha ziyade yanıyor. Atayım kendimi sana diyorum kül olur muyum, diner mi sızı? Bitirir misin bu hikâyeyi? Söyle nesin; Yoksa sen de “İbrahim’in ateşi” gibi misin; Neden sende yananlar muzdarip değil senle. Sevgi, kendini yiyerek doyacakların aşkısın değil mi? Ondan mı böyle nazın, bitirdiklerinin bitmişliğinden yükseliyorsun, ondan mı? Söyle, sen de bir mecnunla masaya oturuyor ve gözlerini kapıyor musun karşılıklı? Söyle, içinden sayıyor musun dakikaları, mecnun ruhunu kabzedeceğin, bu hikâyeyi hitama erdireceğin… Bir cesed bırakıp giderken aldığının farkına varacak mısın? Yoksa onu yürüdüğün aşk yolunun müphemliğine mi salacaksın? Sevgi! Söyle, böyle maceraların çok mu? Gönlün eğleniyor mu, saf aşıklarının gözyaşlarıyla…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yûşa Irmak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |