Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
Söylemek, susmak kadar zor Şimdi solan zambaklarız biz Ve manasız firaklar yaşıyoruz O günlerde ağıt olarak ne türküler var dilimizde Bilemezsiniz… Başımıza konan yüce taçları Fırlatıp atmak mı Yakışmazdı bize asla Sonra rüyalar yarım, ufkumuz sönük, umutlar eksik kalırdı. Biz gündüzleri iki damla gözyaşına sığdırdık Ve artık geceler avuçlarımızda Söylemenin susmak kadar zor olduğunu da Siz nasıl bileceksiniz. Biliyorum kimi harflerde Haykırmaktan korktuğumuz başka sesler var Belki de her sabah yeni bir ümitle açılan gözlerimizde Söylemeyip yutkunduğumuz sözler var Şimdi söylemek susmak kadar zor Dedim ya bilemezsiniz. Bakıp da görmeyen gözlere inat Çiğnendikçe dik tuttuk başımızı Ve sabırla bekledik Aslında söylemek bizim için hâlâ zor Çünkü bu, avuçlarda kızgın bir kor. Bir kuru yaprağa açtık sırrımızı Bir sabun köpüğü gibi yağsa da yağmur Kaybolup gitmedik zamanın avuçlarında Ve dağılmadık ipi kopan boncuklar gibi Belki içimizde cevabından korktuğumuz sorular var hâlâ Belki özlemiyle yaşanan Geçmişten bir zamanın Ne derin bir izdir ki zihnimizdeki Ama biliyoruz ki Titreştirecektir Arşı Bu sessiz çığlıklar artık Ve siz de bilin ki Gökler dile gelince Siz onu asla bilemezsiniz Tahmin bile edemezsiniz Sineleri öyle bir duygu sarar ki Derin mi derin Bilemezsiniz…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yûşa Irmak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |