..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > serdar adem işler




25 Kasım 2017
Reza Aşkı Sarraf Sevgisi  
serdar adem işler
Bu bir sevgi ve aşksa nedenini anlayamadım gitti. Yok mu bana açıklayacak ileri görüşlü bir yetkili?


:AIAH:


Bugüne kadar bu konuya değinmek istemiyordum aslında. Ama dayanamadım. Bu ne arkadaş?
Bu ne sevgi aaah bu ne ıstırap?
Kim bu Reza?!
İran asıllı Reza Zarrab hakkında üç beş gün haber alınamadı diye kadim dostumuz, müttefikimiz(!) Amerika’ya nota vermişiz. Merdi Kıpti itirafı mı bu şimdi? Yani birkaç gündür haber alamıyorsak sürekli takip ediyoruz demektir. İyi de bunu hak ediyor mu Reza?
Kim bu Reza?!
Evliya mı, Oskar ya da Nobel ödülü alan bir bilim adamı mı? En azından TÜBİTAK’ta hademem mi? Ülkemizi uluslararası alanda temsil eden bir sporcu ya da sanatçı mı? Nereden ve nasıl hak ediyor bu ilgi ve sevgiyi? Doğrusu bir Türk vatandaşı olarak kıskanıyorum.
Kim bu Reza?!
Bu adamın özelliği ne? Canı mı çok kıymetli, malı mı? Yoksa ‘beni korumazsanız konuşurum ha!’ diye haber mi gönderdi?
Konuşacak neyi olabilir ki? Net ve açık bir cevap istiyor ve bekliyorum.
Zarrab’a bazen dil sürçmesiyle Sarraf dedikleri de oluyor. Merdi Kıpti olayı yine… Belki de sarraflığı ilgi odağı olmasına sebep oluyordur.
Kumar yasak günah diyoruz ya bana göre Reza sevgisi de bir çeşit kumar… Reza Acem, aynı zamanda şii ise, şii Acemlerle aramızdaki tarihsel ayrılık ne ara sona erdi? Biz daha Anadolu’da en alt seviyedeki mezhep farklılıklarına bile istenilen düzeyde tahammül edemezken mezhebi farklılığını siyasi rejimi ile birleştirmiş olan İran ile nasıl mutlu bir beraberlik tesis edebileceğiz? Benim bir mezhep kaygım ve tercihim yok ve hiçbir zaman da olmadı. Ama olanların varlığı da malum. O zaman merak ederim arkadaş. Bu çelişkinin temelinde yatan açmaz nedir? Yok mu Allah rızası için açıklayabilecek bir yetkili?
Efendim biz Amerika’ya bildiğiniz notadan vermedik? Bilmediğimiz notalar da var mı müzik notasından gayrı? Yoksa bir beste mi gönderdik Amerika’ya? Öyle ya bu nota bildiğimiz notalardan değilmiş.
‘Özledik, saçının bir telini özledik
Burnunun kılını, gözünün çapağını özledik...’
Notanın adı diplomatik yazışma şekli olarak değiştirildi. Biz de yedik… Tamam sorun yok. Öyle olsun. Ama ortada hazmedemediğimiz bir mesele daha var. Aynı diplomatik yazışma usulünü askerimizin başına çuval geçirilmesi sırasında neden kadim dostumuz ve müttefikimiz(!) Amerika’ya vermedik? Terörist ilan ettiğimiz şahısları barındırdığı ve iade etmediği için neden aynı notayı Amerika’ya vermedik? Ya da veremedik… Dahası Suriye’de terör örgütlerine alenen lojistik destek verdiği için neden vermiyoruz? Reza denen herif hepsinden daha mı değerli ve önemli? Eğer her şeyden daha değerli ve önemliyse, bu özellik ve ayrıcalığını neye borçlu? Çünkü bize göre sıradan bir insan…
Kimse yok mu orada? Alo! Kim bu Reza?! Kim!

     



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
İsrail Tekke ve Zaviyelere Güveniyor
Benim Beka Sorunum Pahallılık!
İsteyen Cehenneme Girmeyebilir
Öğretmen Performans Değerlendirme Sistemi
Kuzey Irak'ta Referandum Senaryosu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sel Zararı Devletin Sorunu Değil
Zamlardan Hoşlanıyorum
Düğün Konvoylarına Düzenleme
Düğün Konvoylarına Düzenleme
Mülakat Sınavlarının Yarattığı Çöküntü
Sandıklar Neden Geç Açılıyor?
Şeytan Olmasa Ne Yapardık
Poşet Tepkileri Çok Komik
Hazreti Ömer Aday Olsa
Göreceli Doğru ve Yanlışlar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Düğün Konvoylarına Düzenleme [Şiir]
Üniversite İstiyoruz [Öykü]
Bizim Mahalle [Öykü]
İftira [Öykü]
Nereden Tanışıyoruz [Öykü]
İndirim [Öykü]
Ebemizi Arayınız [Öykü]
Bizim Mahalle [Öykü]
Ben Kendimi Bizzat Vurdum [Öykü]
Kendini Arayan Kadın 1 [Roman]


serdar adem işler kimdir?

SADECE TEFEKKÜR EDİYORUM. AYRICA DÜŞÜNCEYİ YASAKLAYAN BÜTÜN İDEOLOJİLERE HAYRET EDİYORUM. ÖZGÜRLÜKTEN BAŞKA BİR BEKLENTİM VE AMACIM YOK.

Etkilendiği Yazarlar:
AZİZ NESİN TARIK BUĞRA YAŞAR NURİ ÖZTÜRK TURAN DURSUN


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serdar adem işler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.