Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Alkole zam gelmiş adam hala çocuğumu okula erken göndermem demekte... Alkole zam gelmiş adam hala Aykut hoca Alex'i oynatmıyor demekte... Alkole zam gelmiş adam hala kariyerinde daha iyi yerlere gelme peşinde... Alkole zam gelmiş adam hala Suriye'den gelen halk aslında eğitiliyor mu diye düşünmekte... Alkole zam gelmiş adam hala kız arkadaşına mesaj atıp atmama derdinde... Alkole zam gelmiş adam hala Balyoz davasında olan bitene mana aramada... Alkole zam gelmiş adam hala türban başörtüsü değildir diyerek yaygara çıkarmakta... Alkole zam gelmiş adam hala kolay yoldan zengin olmanın peşinde... Alkole zam gelmiş adam hala aşk şudur aşk budur diyerek insanların canını sıkmakta... Alkole zam gelmiş adam hala Mevlana'dan Can Yücel'den sözler paylaşarak ünlü olabilme peşinde... Alkole zam gelmiş adam hala ''aman ben siyasetten anlamam başka konu mu kalmadı'' demekte... Alkole zam gelmiş adam hala garip garip örgütlerin içinde kendini arama peşinde... Alkole zam gelmiş adam hala kardeşini düşman görüp sırtından hançerlemekte... Alkole zam gelmiş adam hala başarılı biri gördü mü ona iftira atma peşinde... ........ Her şey bir yana da ülkede,eşitlik,adalet,muhalefet bitmiş ben de hala alkole gelen zammın derdinde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |