..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > BuZ_LaLe




6 Ağustos 2012
Uykusuz Ruhlar Ay'a Döner  
Bu sadece bir hikayenin başlangıcı..

BuZ_LaLe


Artık yazmak zorundayım sadece.. sana anlatamıyorum. Ve dayanamıyorum da.. hep derdin yazılması gerekir bu hikayenin.. herkesin canını acıtacak kadar sadedir çünkü ve gerçektir. Eksiği fazlası benim olsun. Ben olayım bu sefer açıkca korkusuzca.. ama hiçbir zaman bilemeyeceksin.. gerçekten ben miydim gördüğün, sevdiğin.. ya da yalnızca hayal miydim.. gittiğimde arkamdan kalanlara bak.. seni doğruya ulaştıracaktır..


:AIAH:
Bir adam ve bir kadının hikayesi bu .. iki ayrı dünyadaki iki ayrı ruh.. dünya dediysek, mars la Venüs gibi değil.. yerküre nin üzerinde ayrı bedenlere hapsolmuş iki ruhtular sadece.. ve birbirlerini , tüm aşk hikayelerindeki gibi, çok geç bulmuşlardı. Çünkü adam artık bir kadınla olmazdı.. olamazdı..
Bir soruyla başladı .. “sen gerçekten sen misin..?” benim tabi dedi adam, bu ne biçim soru bu ne biçim kadın. Susamış gibi konuştular günlerce… nefes alır gibi.. sanki iki kelime eksik kalsa, sadece basit bir “iyi geceler” mesela, dünya üzerlerine kapanacakmış gibi konuştular.. iki ruh öyle dolandı ki birbirine, kadın erkek oldu, erkek kadın.. bazen beraber kadın, bazen beraber erkek… ama hep, ne yaparlarsa yapsınlar, kadın biliyordu farklı olduklarını… hep yarım kalacaklardı, kadın geç gelmişti belki, ya da erkek erken vazgeçmişti ondan, daha onu tanımadan, daha çocukluğunda vazgeçmişti.
Kadının içinde büyüyordu adam.. ve bir akşam, adam sevdiğinden bahsetti.. ruhunun yarısı kanıyordu kadının, oluk oluk kanıyordu, ağlayamıyordu bile.. yine de dinledi.. ona sarılışını.. onu sevişini.. “ben gibi seviyor bu adam.. bu adam ben… ben de o.. ne varmış,sevsin başkasını.. bir kalbe iki aşk sığmaz mı.. belki umamam buluşmayı, sarılsa yeter.. ben kendimce severim, o bence sever beni.. ve ikimiz birden.. o erkeği de severiz.. ruhumun yarısı seviyorsa diğer yarısı katlanamaz mı..” ve kadın sığdırmaya çalıştı kalplerinin orta yerine başka bir sevdayı.. yine de seslenemedi “ben burada boğuluyorum! Sen ona baktığında kayboluyorum bu dünyadan.. bana bakana kadar doğamıyorum..”
Gecelerini düşündü kadın.. sabahlara kadar başında beklediği.. birbirlerine dokunamadıkları hayalinin ikisine de çektirdiği acıları.. adam hep film gibi bulurdu.. romantik dram.. kadın ve erkek.. aynı ortamda.. yanlarında sevgililer.. ama birbirlerinin gözlerinin içinde eriyerek kaybolmak yine de.. kadın çıkamadı hayallerinden erkek sevgilisini severken..
Kadın.. öyle çok … öyle sade.. öyle canından sevdi ki… seni seviyorum dedi bir gece.. ve uyumadı bir daha.. dünya da dönmedi zaten birbirine geçmiş iki ruhun yırtılmasının verdiği acıyla.. ve kadın.. fark etti ki.. o gözlerini kapamışken, görmemeye çalışırken.. adam sevgilisine “seni seviyorum” dedi kadının kulaklarıyla..
İlk defa ruhuyla sevdiği bedenden ayrılmalıydı kadın artık.. göz yüzü oldu.. Ay oldu… ve Ay bir daha asla uyumadı, ve asla dolunay olamadı.. yarısını dünya da, yarısını toprakta bıraktığı için…


ve bu serzeniş.. sadece tek bir şarkıyla okunmalı.. izin verin fonda çalsın.. http://www.youtube.com/watch?v=DHGhqtR-pEQ



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sürpriz
Mesaj İletildi!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sabun Köpüğünde Yaşayanlara...
"Yazı"lı Kanunlar
Kendime Bile Yetmeyen Zamanlardan Kalanlar...
Çocuk Gözlerdeki Kocaman Dünya
Sessizlik Defterinden Notlar - III
Sessizlik Defterinden Notlar - I
Kelimeleri Görmek
Sessizlik Defterinden Notlar II
Sessizlik Defterinden Notlar IV
Bir Türk'ün Öz_elestirisi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kediler ve Suyun Hikayesi [Öykü]
Buz_kale ve Müzik [Öykü]
S (B) Ana Yazılmışlar Sokağı... [Öykü]
Puzzle - U [Öykü]
Puzzle - P [Öykü]
Kan Lekesi [Öykü]
Kelebek ve Derin Bakisli [Öykü]
Kristalin Gözyaşları! [2] [Öykü]
Kristalin Gözyaşları! [1] [Öykü]
Güneşli Bir Günün Ardından [Öykü]


BuZ_LaLe kimdir?

" Yazar ağzını kapamalıdır ki,yazısı kendisininkini açsın. " F. Nietzsche Sustukça susasım geldi hayata. . Artık daha az konuşuyorum. . Susmalar daha tanıdık geliyor artık galiba. .

Etkilendiği Yazarlar:
Zaman ilerledikçe beni etkileyenler değişecek. Bu yüzden hayranlık duyduğum insanları yazarak sınır koymak istemem.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BuZ_LaLe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.