Sevgi sabırlı ve yürektendir, sevgi kıskanç ve övüngen değildir. -İncil |
|
||||||||||
|
Van için Rock konseri iptal edilmedi. Deprem Vergileri iç edildi. Binaların sağlamlaştırılması önemsenmedi. Şimdi tutmuş çürük binaları yıkacağız diyorlar. Dokuz yıldır ilk defa mı aklınıza geldi? Okulların çoğu çürük, bunları yıkıp yerine medrese, tekke ve zaviyeler yaparlarsa hiç şaşmam. Gelecek yıl da başka bir bahane uydurup, Cumhurite Bayramımızı küllüm iptal ederler. Ben buna da şaşmam, siz de şaşmayın AKP’ye oy veren yüzde elli. Değiştim dedi, inandınız! 16 Ocak 2008’de ‘’velek ki Türban bir siyasal simge olsun’’ dedi, uyanmadınız. Haberiniz olmadı. Deniz Feneri davasına ancak üç yıl sonra bakabilmeye başladılar. Uyuyordunuz. Tutuklanmalar oldu, savcılar değişti, tutuklananlar salındı. Haberiniz oldu mu? Sanmam, çünkü siz o sırada şehit haberleriyle meşguldünüz. Oysa zaten Cumhurbaşkanımız 22 Mart 2009 da Irak’taki konuşmasında ilk defa resmi ağızdan Kürdistan demişti. Ama siz fark et(tiril)memiştiniz. Bu ülkenin terör sorununa Kürt sorunu dediklerinde de anlamamıştınız. Televizyondaki diziler, lüküs hayat yaşayanların maceraları,evlendirme programları daha çok ilginizi çekiyordu. 2011 Genel seçimlerinden önce üniversite sınavında şifre skandalı patlak verdi, eve gelecek nohut, bulgur, kömür daha önemli olduğu için onu da es geçtiniz. Şimdi Cumhuriyet Bayramı törenleri iptal edildi; bunu da es geçerseniz, ‘’Hedef 2023’’ sloganının ne olduğunu ve hedefe daha önce ulaşacaklarını göreceğiz. Haydi diyelim ki benim gibi düşünenler; karamsar, dar görüşlü, dinozor kafalı. Şöyle bir önerim var; Bu yıl yaşanan büyük acılar sebebiyle önümüzdeki günlerde kutlayacağımız Kurban Bayramını da iptal edelim. Hükümet ithal ettiği inekleri Van’daki vatandaşlarımıza versin. Hiç kurban kesmeyelim, kutlama yapmayalım. Bayram tatili de iptal olsun! Çalışalım, ülkemiz için üretelim. Eğer hükümet bunu kabul ederse ben gerçekten onların samimiyetine inanacağım, ama kabul etmezse sen yüzde elli oyunu yine AKP’ye verecek misin?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa Mert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |