Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
İşte başlıklar. Buyrun: “ 17 Nisan akşamı Taksim-Sarıyer seferini yapmaya hazırlanan İETT otobüsü şoförü, hemen arka koltukta kol kola oturan genç çifte “ Burası seks otobüsü değil ! ” diyerek hakaret etti ve zor kullanarak otobüsten indirdi . Olayı kabul eden İETT, otobüs şoförü hakkında inceleme başlatıldığını açıkladı.” “Kars' ta bulunan İnsanlık Anıtı'na yürüyüş düzenlemek amacıyla sanatçı dostlarıyla toplanan Bedri Baykam, toplantı çıkışı bıçaklı saldırıya uğradı. Bıçaklanan ünlü ressam, sokak ortasında bağırarak araçlardan yardım istedi. Beni hastaneye götürün diye bağıran Baykam'a bazı araçlar kapılarını kilitleyerek yardım etmedi. Baykam daha sonra bir taksiye binerek olay yerinden uzaklaştı.” “ YGS sınavında sehven yapılan şifrelemeyi protesto eden öğrencilere, sayın başbakan şöyle dedi: Taksim’ de bin kişiyi, iki bin kişiyi yürütmek, iki bin genci yürütmek problem değil. Onlar YGS sınavının karşısında tavır ortaya koyduklarını açıklarken, biz de kalkarız onların karşısına 5 bin, 10 bin genci koyarız.” “Selçuk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi’nden Prof. Dr. Orhan Çeker; kadın dekolte giyerse, taciz kaçınılmazdır, dedi. “YGS'yi protesto etmesinler diye öğrencileri okula kilitlediler! ” “ÖSYM, sonunda, YGS’de şifre olduğu – sehven de olsa- kabul etti. ÖSYM Başkanı' nın daha önce yapmış olduğu açıklamalardan ben tatmin oldum diyen başbakan, şimdi ne diyecek ?” “AKP’ li Adilcevaz Belediyesi; 2 itfaiye eri kadrosu için sınav açtı, felsefe veya iktisat mezunu olma şartı getirdi. Şifre çabuk çözüldü. Sınav için 2 aday var, biri başkanın felsefeci oğlu… Belediye yetkilileri, müracaat oldu da biz mi kabul etmedik dedi. “OECD raporuna göre Türkiye'deki çalışan kadınların toplam kadın iş gücüne oranı, Avrupa ülkeleri arasındaki en düşük düzeye sahip. 1990’lı yıllarda yüzde 33`ü bulan kadın istihdam oranının, 2010 yılında yüzde 25’ lere kadar gerilemesi, kadınların işgücünden hızla geri çekildiğini ortaya koyuyor.“ “ R.T. Erdoğan, CHP' li kadınlar için; “Bunlar , tornadan çıkmış hanımlar, dedi. “Kars Belediyesi eski Başkanı Naif Alibeyoğlu' nun yaptırdığı ve sayın başbakanımızın ucube dediği heykel kalkıyor.” “ THM sanatçısı Sabahat AKKİRAZ, CHP rozeti taktıktan sonra; sanatçının Kars Belediyesi tarafından düzenlenen Kars Festivali' ndeki konseri,- belediye basın bülteninde yer aldığı halde- iptal edildi.” Nereye doğru gittiğimizi gözümüze gözümüze sokan daha çok örnek var . Haber dışında başka bir şey yazmayacağımı ve görüş belirtmeyeceğimi söylemiştim, yazımın başında. ” El içinde vasiyet ettik, şimdi ölmemek olmaz.” hesabı, söz verdim diye ağzımı bile açmıyorum. Siz yorumlayın, siz düşünün.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |