Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
Aklına gelmeyen bir isim gibi dilinin ucunda dolanırken yokluğum, kim olduğumu umursamadan, öylesine çal kapımı. Yabancı bir yüz olsun gördüğün, görülmeyi beklendiğini bilmeden, ne çok değişmiş demeden, Tanrı misafiri bir gezgin gibi davetsiz gel anılarıma… Penceresinden bakıp, içini merak ettiğin o yabancı evlerin birine gelmiş gibi, biraz çekingen, biraz da merakla dolaş odalarda… Hiçbir yara sızlamasın gördüğün tanıdık eşyalarda, öyle yabancı kal ki, fotoğraflardaki yüzün bile herhangi bir kimse olsun aklında… Hiç duymamışsın gibi sesimi ve hiç bırakmamışsın gibi kokunu, oda oda gez bu evde, bilmeden duvarların adını seslendiğini. Öylece çıkıp gel… Gözlerimdeki binlerce soruya aldırış etmeden bak yüzüme, belki de gözlerimi bile görmeden… Sıcakkanlı bir insan olduğumu farz et, ben sen dolu cümleler kurarken, bir yabancının zamansız samimiyetinin verdiği rahatsızlığı hisset sana doğru uzanan kollarımda. Sonra, bir zamanlar adımlarının sesini bir çocuk hevesiyle beklediğim kapıdan, açıklama yapma yükümlülüğü olmayan hafif bir yürekle git… Ben nasılsa “bir defa daha” ların büyüsünde, hep adımlarını sayacağım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |