En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Durma öyle sessiz, nasılsa belli yolumuzun ayrıldığı, aradan geçen zaman teferruat, gel bizi yâd edelim. Onca yalanın ortasından geçtik beraber, toplasan bir avuç gün; ama ne çok tebessüm biriktirdik. Bir yalanı yaşamadık biz, yalanların ortasında beraberce büyüdük. Sen kaybettiğim her şeyin karşılığı olurken, ben masumiyetimi yitirdim mesela. Seninle geçen günlerde, durmadan kendimden eksildim. Bak ilk gerçek benden, kızgınlığını gizleme, böyle olduğunu inan bende bilmiyordum. Sanma ki benim canım acımıyor bu gerçeklikte… Hadi sen anlat birazda, gideceğini düşündükçe üzüyor muydu seni nasıl sevdiğimi görmek ya da karşısında ki kendinden bilenlerden miydin? Ondan mı kızdırıyordu gözyaşlarım seni. Bak bizbizeyiz artık, aramıza yıllar girmiş, ne bende adresin, ne sende özlemim kalmış… Zaten ayrılıklar yalanlamıyor mu o büyük sevgileri, sende gerçeği söyle artık… Durma öyle sessiz, nasılsa istesem de yüklenemem artık varlığını, yokluğunu da bıraktım üstelik sevgimden şüphe duymadığın kadar inan yorgunluğuma… Evet, zordu taşımak seni, kendi yalanlarımı kendime yutturamazken, durup durup sana kanıyordum. Sana inandıkça yanılıyordum, yanıldıkça yalan ve içinden çıkamadığım bir düğüm oluyordu senli zaman. Şimdi istesem de düğüm tutmuyor kalbim, öyle bir çözüldüm ki ardından… Hadi dürüst olalım şimdi, ilk defa… Ama son olsun mutlaka; çünkü ne sen kaldırabilirsin, ne de ben dayanabilirim onca gerçeğin ortasında kalmaya… Elimizden geldiğince bir defa dürüst olalım diyorum, son veda damgasını yemeden özlemlerim, seni tanımak istiyorum. Aslında belki de sen haklısın, yakışmıyor gerçek bize. Bir zamanlar yalanlarla oyalardın, şimdide susarak koruyorsun beni kendinden. Hem aldana aldana sevmedim mi ben seni, sustuğunda özlemedim mi… Şimdi tutmuş gerçeği istiyorum, sanki unutmama yetecekmiş gibi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |