..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Unutulamayan Dönemler > Özlem Özcan




21 Ekim 2009
Seni Değil, Adımı Unuttum...  
Özlem Özcan
Adım neydi benim? Ne zaman sesini duymayı istesem ve beceremesem sana seslenmeyi, kendi adımı yitiriyorum.


:BBCB:
Ne zaman ki adımlarının temposunu hatırlamayı beceremesem, tenhalaşıyor dünya. Bir gün gelecek olsan daha görmeden anlamalıyım sen olduğunu; oysa gelişinin sesini unutmuşum, topuklarının sesi mi çıkardı yoksa yumuşak bir melodimi olurdu attığın her adım. Hatırlat bana, seni hınca hınç dolu bir sokakta bile bulmamı sağla…
Nasıl severdin sen, gözlerinin şefkati aklımda da, bana bakışını yitirdim. Şimdi hiçbir gözün görmediği, kimsenin bakmayı akıl edemediği bir yerlerde, olur ya sen bulursun diye beklemekteyim. Ellerinin şeklini unutmuşken, bana uzandıklarını hayal etmek ne garip. Oysa gerek yok ellerinin güzelliğini görmeme, silerken gözyaşlarımı, anlayacağım ki senin ellerin uzanmış bana.
Uzun zamandır sık sık düştüğüm çıkmazlarda, gülümsemeyi becerebildiğim o senli zamanları düşünüyorum. Tanıdık hüzünleri nasıl biranda çıkarıp atardın içimden, nasıl bilirdin beni güldürmeyi. Senin yanındayken uğrayan en küçük üzüntünün bile çekeceği vardı bilirdim. Şimdi sensizliğimden istifa eden her şey üst üste gelirken, sihirli bir değneğin olduğunu zannetmeye başladım. Ya da sen sihirliydin kim bilir. Belki de bu yüzden bir toz bulutunun içinde kaybediverdim seni. Yine de unutmayacağım, bir dokunuşunla dünyanın pisliğini attığını üzerimden, gülümsettiğin her anın izi hala dudaklarımda, asla silinmeyecek varlığın yüzümden. Anımsamasam da değneğinin şeklini, bir zamanlar bana nasıl dokunduğunu bileceğim hep…
Adım neydi benim? Ne zaman sesini duymayı istesem ve beceremesem sana seslenmeyi, kendi adımı yitiriyorum. Sinirlendiğinde perde perde yükselirdi kararlılığın vurgusu, söylediğin her kelime ete kemiğe bürünürdü. Hayran bırakırdın konuştuğun herkesi; oysa ben adımı anımsamıyorum. Nasıl seslenirdin bana, kızdığında ismim sevgiyle anılışını yitirir miydi, yoksa hep taşır mıydı sana özgü tınılarını. Nasıl seslenirdin bana, şimdi bir yerlerde beni andığına inanırken, isimsiz bir küskünlüğe bulanıyor yokluğun.
Ben zaten hiç kırılmadım sana, hiç küskün kalmadım. Tüm kızgınlığım yokluğunaydı, olmayışına kırıldım, gidişine gönül koydum ben… Hiç sen olmadın hüzünlere karışan, bazen bulandı hatıralar, bazen attığın adımların sesini unuttum, bazense beni sevmeni anımsamak istedim çaresizce. Hepsinin suçlusu yokluğundu, sen bulaşmadın üzüntülerime… Sen sihirli değneğiyle dokunup, toz bulutuyla kaybolan, adımı hatırlamasam da, seni unutmadım…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın unutulamayan dönemler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yine Gel...
Buzdolabından Pasta Çalarken

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ziyaret
Zamana Hükmeden Kadın
Bedel
Ölü Veda
Senin Ayrılığın
Kendime Aldanırken, Aradığım Gerçek...
Tek Gece
Raslantı...
Karalama
Gayri Resmi Hatıralar Geçidi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Rüya... [Şiir]
Dilek [Şiir]
Gidersem Eğer... [Şiir]
Saklı Yalnızlık [Şiir]
Dinleme Faslı [Şiir]
Gizil Bilmece [Şiir]
Taşınma [Şiir]
Geç Kaldık [Şiir]
Bekleyen [Şiir]
Düşününce, Sen... [Şiir]


Özlem Özcan kimdir?

Daha kendimi tanıyacak kadar yaşayamadım kendimde. . . Hep başka hayatların peşinde sürükledim kendi hayatımı. . . Yorulduğumda çok geçti artık,kimbilir kimde unutmuştum bana ait tüm özellerimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Yaşar Oğuzcan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.