"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Sen hep ilerleyen bir yelkovansın şimdi, ilerledikçe, seni düşünenlerden çalıyorsun durmadan. Hastalıkmış, sağlıkmış ne fark eder senin için… Sökülüp atıldığın duvarlarda seni yaşatmaya devam eden, zihinlere kazınmış uğuldayan sesin sadece… Ardından duvarın kirine takılıyor ya gözler, telafisiz bir beyaz boşluk bırakıyorsun ya, ne kadar kirlendiğin geliyor aklıma. Sen uğuldayan bir sessin, ardında bıraktığın beyazlık, kaç saati vurduğunu gösteriyor sadece… Kaç duvara yerleştin, kaç insanın ömründen çaldın, kaç zihinde dolanıyor uğultun… Belki de dokunulamayacak kadar kirlisin artık. Sen küçük adımlarınla kocaman ilerleyen bir akrepsin şimdi. Söylediğin her şeyin uçup gittiği bir kısır döngüde, kendini arıyorsun belki de… Birkaç günü geçiyorsun önce, sonra ayları sürüklüyorsun peşinden ve yıllar vaat ediyorsun, başa döneceğini bile bile… Sen insanoğlunun laneti, ne özlüyorsun, ne de anlıyorsun özleyenin halinden. Durup dinlendiğin her durak hep seni bekliyor, geçtiğin yollar bir işaretinle çıkmaz, gidişinle anlamsız kalıyor ya, korkuyorum senden. Korktukça bağlanıyorum yalanlarına. Öyle bir dönüyorsun ki başımda, sanki benimle yaşıyorsun aslında. Çabuk geçen zamanın içinde, bir saate benziyorsun sen. Tüketiyorsun sana bakan gözlerdeki feri, saçlarımın rengini çalıyorsun, yavuz hırsız misali, duvardaki boşluğun temiz, terk ettiklerin kirli…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |