..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Adsız




15 Aralık 2010
Sevgili Hattat  
Adsız
Gece yarısı... Bu daha ne kadar sürecek Hattat söylesene, daha ne kadar? Bir zamanı var mı? Zamanı var ise benim mecalim var mı peki? Daha ne kadar dayanırım sence? Bir çözümsüzlük yumağı ki sorma be hattat. Ne çözülür gibi, ne açılır, ne de bitecek gibi.


:AECF:
Sevgili Hattat



Gece yarısı olmak üzere...

Birkaç yıl sonra genç kız olacak bir gurup kapı önüne oturmuş, kah fısıldayarak, kah gülerek, bir şeyler anlatıyorlar. Arada bir de kahkahayı basıyorlar tabii.





Gece yarısı olmak üzere...

Burası yine çok sıcak, rüzgarın, camdan içeri girmeye çalışan sarmaşık kadar mecali yok sanki, umurunda bile değil, içeri girmek gibi bir derdi yok, kapı önüne dizilmiş çocuklar gibi dışarıda kalmaya niyetli.





Gece yarısı olmak üzere...

Bir türkü dinliyorum, "kirpiğin kaşına değdiği zaman" diyor sanatçı. "bekletme sevdiğim vur beni beni... " diye devam ediyor, elimde olmadan, plansızca, belkide hiç gereği yokken ağlamaya başlıyorum. Türkü biterken sanki beni de bitiriyor.





Gece yarısı olmak üzere...

Gözlerim acıyor, uykum geliyor, bir an önce uyumak istiyorum, ben kıvrılıp uyumaya çalıştıkça sıcak iyice yerleşecek odanın içine. açık perdeye rağmen rüzgar sarmaşıklardan bile utanıp içeri girmeye çalışmayacak, rüzgar nasıl yandığıma bakmayacak rüzgar beni umursamayacak bile.





Gece yarısı olmak üzere...

Geceye inat ay ışıl ışıl, toplamış yıldızları etrafına, var olmanın, kendini "var" hissetmenin muhteşem tadını çıkarıyor saki. Sanki şehrin bütün ışıklarına nispet edercesine göz kırpıyor. Sanki ben hep vardım ve hep var olmaya devam edeceğim" diyor.





Gece yarısı...

Bir türkü daha dinliyorum. "Hazan ile geçti şu benim ömrüm" diyor başka bir sanatçı. nasıl içten söyleyiştir bu. Aslında ağlamak gibi bir derdim yok, aslında ağlamak gibi bir niyetim de yok, ama türkü bana inat "Hançerin ucu içerde durmadan kanıyor ciğerde" diye aynı içtenlikle söyleyince yapacak başka bir şey kalmıyor.





Gece yarısı...

Bu daha ne kadar sürecek Hattat söylesene, daha ne kadar? Bir zamanı var mı? Zamanı var ise benim mecalim var mı peki?

Daha ne kadar dayanırım sence? Bir çözümsüzlük yumağı ki sorma be hattat. Ne çözülür gibi, ne açılır, ne de bitecek gibi.





Gece yarısı...

Hem sorulardan da yoruldum hem verilemeyecek cevapları aramaktan...

Yoruldum artık...





İyi geceler Hattat





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gülüşün Aklımda Saklı Kaldı
Seni Hep Çok Çok Seveceğim...
Yalnız Kalmak İstiyorum
Konuşma Vaktim Gelmiş Hemen Yetişmeliyim
Sevgili Leyla
Bir Şeyin Yerine Diğerini Koy (Ama) Mak
Kış Mevsimimide Sen Anlat Bana
Seni Yine Hep Çok Çok Seveceğim
Kozada Bir Kelebek
Annem

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kelimeler Biriktirdim Sana İlmek İlmek D/okuman İçin
Ne Bilmek İstersin Ey Yar?
Hayalden Hilale
Aşkta Yarın Kimin Umurunda
Sevgili Günlük
Sinemde Bir Yaradır (Bu Şehir)
Sevgili Günlük
Küçük Not Büyük Hayal
Sevgili Günlük

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seni Düşünürken [Şiir]
Aslında Ağlamayacaktım [Şiir]
Yanılıyor Muyum? [Şiir]
[Şiir]
Sessizce Veda Son Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 8. Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 7. Bölüm [Öykü]
Sevgilicilik Oyunu [Öykü]
Sessizce Veda 6. Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 3. Bölüm [Öykü]


Adsız kimdir?

Hiç bir özelliği olmayan, sıradan biriyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Emile Zola, Beethoven, Mina Urgan, Necip Fazıl


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Adsız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.