Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Bize ak ve kara ayrımı dayatılmaktadır. Peki, bu dayatmayı yapan kimdir? Bu dayatmayı yapan zihniyet tabii ki perde arkasındadır. Bu dayatmayı yapanlar faşist darbeleri tezgâhlayıp üzerimizde uygulayanlardır. 12 Eylül 1980 ve onun getirdiği 1982 anayasası’nın bir sonucu olan iktidarlara ve tabii ki bu son iktidara aklı başında bir kimse ilerici bir kılıf biçemez. Amerika’dan icazet almamış bir darbe değil bizde dünyada yoktur. Peki, şu söze dikkat çekmek istiyorum.’’darbeyi yapan bizim çocuklarmış.’’ Yani onlara göre her şey yolunda. Onların çocuklar darbe yaptıysa başka çocuklar da var demek ki. Peki, kim bunlar? Bop projesinin sopalı bekçileri olmak istemeyenler mi acaba. Arkadaşım sizin çocukların 12 Eylül 1980 de bize kan kusturması ordunun değil sizin çocukların faşist olduklarını gösterir. Adının önüne ya da arkasına ilerici bir yazarın ya da faşizmden zarar görmüş bir kimsenin adını ekleyenler çıkmış sol söz öbekleriyle bize bazı şeyleri yutturmaya çalışıyorlar. Dahası 12 Eylül darbesini yapanlara bunu dayatanlar hangi kasetleri görüntüleri kullandılar? Bunları biliyor muyuz? Kuklaları oynatanlara bakmak gerekiyor. Yenidünya düzenini uygulamaya kalkanlar yerine göre liberalleri, sağcıları ve hatta sol sağcıları kullanacaktır elbette. Ama bizim uyanık olmamız gerekiyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Taner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |