Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Yıkıntıların arasından bakıp gülümsemeye çalışıyorum hayata Bir gece yok olanlara ağlıyorum Bu gece yitirdiğim sevdiklerim için kahrediyorum kendimi Üzülüp perişan olsamda göz yaşlarımda Ümitsiz inancımın esiri olup kaybettim bu gece her şeyimi Yıkıntıların latında saniyeler içinde yiten canlarla Saatler geçtikçe kurtarılamayan canlarla birlikte Bende yitip gidiyorum yavaş yavaş Kırk beş saniyede hayatımı alt üst etse de bir deprem Yine de gülmek, konuşmak ve umutla geleceğe bakmak istiyorum Ama olmuyor silinmiyor gözlerimin önünden yitirdiklerim Annemin saçımı okşayışı, babamın anlattığı masallar Kardeşlerimle oyunlar oynadığım güzel günler Hiçbirisi koskoca dünyada yalnız kalışıma derman olmuyor Ama gerçekti bu kırk beş saniyede yitirdiklerim için ağlayışlarım Gerçekti bir gece ansızın çıkıp gelen deprem sonrası Yeni dpğan günün sabahına yalnız olarak kalkışım Gerçekti yaşamın hayatımı elimden alıp Bir daha eskisi gibi yapmayacağı Evet bir yaz gününün gecesiydi her şey Gölcükteki evimde çaresizliğe doğru bilinmez sonlara adım attığım Unutulmayacak hazin bir sonun başlangıcıydı Ne pişmanlığım ne de af dileyişlerim kurtarcaktı sevdiklerimi Ama şimdi penceremin önünde oturup cama vuran yağmurla birlikte ağlıyorum Ve hala hatırlıyorum o gün yüreğime yağan yağmurları Çaresiz bakışların arasında düştüğüm çocuk esirgeme kurumunda Yad ediyorum yanımda duran hayatımın yıkıntılarını Yüreğimde hiç dindiremediğim yaşlarla...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |