"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
Bir yol var biliyorum Sana geleceğim ve sarılacağım anı hayal ediyorum Gözlerindeki parıltıyla hayat buluyorum Saçlarının ahengiyle görüyorum gerçekleri Ama sensiz kaldığım her gün, her saat ve saniye daha da yalnızlaşıyorum Unutmak istiyorum sensiz kaldığım her saniyeyi Ama elime alıpta durduramıyorum ki zamanı Bitiremiyorum ki acılarımı Ama biliyorum bir gün olacak ve geriye geleceksin Yine beni sevip yine ben de tutuklu kalacaksın Yine gideceğiz gün batımını görmeye Yine mutlu olacağız her aşk gibi Beynimizi ve bedenimizi saran kabuslardan kurtulacağız Gülmesini bilip her daim gülenlerden olacağız Aç ama aşkıyla doyanlardan olacağız Gel artık gel de bitsin bu hasretim Bitsin ağlayışlarım Bitsin sonsuz kederle yoğrulan sensizliğim Sen gelmeyeceksen eğer görmesin gözlerim Tutmasın ellerim Yürümesin ayaklarım Sen burada ve karşımda olmayacaksan neye yarar bu gözler, eller, ayaklar Mecnunun gözüyle leylayı kimsenin görememesi gibi Benden başka kimse de seni öyle sevemeyecek Hadi be güzellikler ülkesinin tanrıçası Yokluğunla yanan, sensizlikte yitip giden bedenime lokman ol. Ol da yeniden yeşillensin hem doğa hem de aşkımız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |