Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Issız bir limanda yolcusunu bekleyen bir gemi gibi Bekliyorum seni sahilde Yüreğim gözlerine bakınıyor Ve bedenim sıcaklığını Yüzüme, gözüme çarpan sularda hissediyor Saçlarının uzunluğu gibi yükseliyor dalgalar Bedenimi ve ruhumu yutarcasına alıp götürüyor beni Senden epeyce uzaklara Bak şimdi ise yağmur damlaları da düşer oldu elbiseme Yağmur taneleri düştükçe üzerime Sanki sen de yüreğimden göçüp gidiyor gibisin Sanki gözlerim gözlerini hiç göremeyecekmiş gibi İşte böyle sarhoş ediyor beni bu deniz bu sahil Bu denizde unutur oldum en büyük dertlerimi Ama sen yokken şu anda Neylesin deniz ikimiz için Ne yapsın da bizi bir araya getirsin Öyle uzaksın ki bana ve yüreğime Şu an havanın soğukluğu bile üşütmez oldu yüreğimi Yabancı bir mevsim ikliminde kalmışcasına Yüreğim üşüdü dışarıda kalmış kimsesizler gibi Kelimeler ise kifayesizce çıkmaz oldu ağzımdan En güzel nağmeleri dökemez oldum bu soğuk gece de Ve bu sahil, bu deniz hatırlattı bu gece seni bana Ve ben bu gece, bu sahilde Hayal ettim gözlerini gözlerimde Bedenini bedenimin derininde hissettim Garip bir kuş misali gönlüm Uçtu uzun yolculuğuna doğru sensiz bir başına Ve yitik ülke masallarındaki gibi Bu gece son buldu sana olan aşkım Ve bu kara gece de verdim sana ait olan kararımı Tek seçenek olan ölümü seçip Evim olan sokaklarda üzerimde sadece bir battaniyeyle birlikte Üşüyen bedenimi ısıtmaya çalışıyordum seni hayal ederek Ve kimselere duyarmadan yakıyordum bedenimi cehennem ateşinde Hayallerim ise bedenim gibi bir sobada kül olup gitti bu soğuk gece de Aynen senin beni gecenin bu soğugunda Terk edip gidişinle kalan naciz bedenim gibi. Ölümümün ardındaki sabahta serildi ölü bedenime gazeteler Ve kimsesizler gibi bilinmez bir yere gömülerek Hayat bilgisayardaki delete tuşu gibi Sildi beni kapkara ve uğursuz bir gece de...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |