İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Bir gülü kokluyor ruhum Bir tebbessümde mutlu oluyor yüreğim Umuttan bir taç yapan ellerim Birinci yapıyor sevdiğini Ama hayat alıyor o tacı Sevdiğimi de bir götürerek Gidiyor bilmediğim uzaklara Yalnızlığa soruyorum sevdiğimi Ben görmedim diyor. Kedere danışıyorum Ben bilmem diyor Ağlayan gözlerimle gittiğim hüzün ise Arama ey sevgili, sevdiğini O gitti dönmez artık sana diyor. Her yeri arasam da Her şeye sorsam da sevdiğimi. Yaptı bir kere hayat bana numarasını Sürdü yüreğimi Hüzün dolu sürgünlere. Yaşattı en derininden bir acı. Ve çırılçıplak bıraktı ruhumu Usul usul esen rüzgarların ortasına. Ağlayan düşlerimize bile bakmadan Bıraktı beni hayat Aydınlıktan uzaktaki bir karanlığa. İsyanımı duymadan Gerdi hayat bedenimi bir çarmığa. Tek tek çaktı çivileri yüreğime Kanata kanata bitirdi Mutlu, umutlu ve güzel günlerimi... Hayatın darbelerinden Kurtulmak isteyen bedenim. Güneye uçan kuşlar misali bekledi Kara kış gibi Hayatını yıkan hüzünlerin Ortalıklardan çekilmesini... Renksiz hayallerle bezenmiş Umutlarımdan Bir kuşun kanat vermesiyle Alabildiğince uzaklara gidip Sevdiğime gidecekken Hayat aldı benden kanadımı Kovaladı bana yardım eden kuşları. Suskun yüreğimi Bir mahzene kilitleyip. Yaktığı bir keyif sigarasıyla Attığı derin kahkahalarla Çıldırttı ruhumu Sessiz çığlıklarımda Umarsızca... Bir şarkı misali mutluluğu Duymak isterken Şimdi kederli ağlayışlarımın sesinde İnler oldu ruhum. Duvarlara anlattığım kederimle Bağıra çağıra kendimi kaybederek Çarmığa gerilen umutlarımla birlikte Yenildim hayata sonsuza değin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |