"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Saçma sapan yerler ve zamanlarda aklıma gelecek kadar. Aylardır elime almadığım kalemimi satırlarda upuzun bir geziye çıkaracak kadar. Ve otobüsün camına başını dayamış küçük oğlan çocuğunun gözleri ne kadar güzel diye düşünürken, senin gözlerini özleyecek kadar... Zaman ne kadar çabuk gectiyse ben o kadar amansızım. Sen ne kadar uzaktaysan ben sana bir o kadar yakın... Senin yaşadığını bildiğim kentin caddelerini bir daha bir daha arşınlarken ve içimdeki senler sehrinden kopamazken sana çıkıyor bütün sokaklar. Şarkıların hepsinde anlam bulduğum bu yolculuklar varken unutamayacağım ben seni. Senin haberin bile yokken kalbimin bir yanında sana her zaman yer olduğunu bilmemen, en güzeli senin yollarinda yürürken düşündüklerimin... Ben, sen bilmediğin kadar içindeyim senin. Sonsuza kadar acabaların yormaya başladığı otuzlu yaşlarıma yaklaşırken evet itirafımdır bu; bir yanınla sen her daim içimdesin. Ne ayrı yürüdüğümüz yollar, ne bizi başkalıklara atan pusulanın yönleri değiştiremiyor. İcimde birkaç nota, asla senli hayallerden ve senli hayatın acabalarindan vazgeçemiyor. Bütün sokaklarım sana doğruyken, hiçbir yönüm kendime çıkmıyor. Zamanlar yıla döndü, senin yerin değişmiyor... *Bulent Ortacgil'e ait bir Sarki ismi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |