Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Yaşadığım her yeni günün bana neler getireceğini bilemedim ve bilemezdim. Bir gün sana böylesi tutkun olacağımı, dünyayla, gerçeklerle, en sevdiklerimle karşı karşıya gelmek pahasına sensiz yaşayamayacağımı düşüneceğimi bilemedim. En çok burada yanıldım, boşa çıktı hayallerimi üzerine kurduğum bütün denklemler… Sen her şeye meydan okurcasına bakarken dünyaya, gözlerinde gördüğüm o ışıltının AŞK olduğunu bilemedim. Var oluşuna duyduğun bir aşk. Yaşama sıkıca tutunmanın aşkı ve kadere delice inanmışlığın huzurla bileşmiş noktalama işaretleri. Göremedim… Senden başka kimsenin gözlerinde dürüstlüğün alevini göremedim ve göremezdim. Sende öyle bir şey vardı ki, bulmak için arkeologlar gibi canla başla yüreğini kazıdığım, en derinlerde aradığım halde bulamadığım. Yalandan uzaklıktı, sonradan anladım. Anladığımla da kaldım… Kısacık bir paragraftan dünyaya taşacak kadar özel olmana ithafen yazıyorum bu satırlarımı. Sen bir yudum suydun, kurumuş ve kökleşmiş duygularıma süzüldün o akşamda. Ve güçlü, gür dallı, yeşil yapraklı, dev bir çınara döndürdün beni… İnsanı deli eden mükemmeliğine ithafen yazıyorum bu satırlarımı. Sana hiçbir zaman gönderilemeyecek bir mektup daha bu yazdığım. Belki en kısası ama en anlamlısı… Yaşamımın sırrı sensin ve bana sahip olduğum bütün bu umutları verensin. Ne olursa olsun kal… Gitmemecesine kal, bırakmamacasına tut ellerinde görmeye doyamadığım kırmızı deniz yıldızlarını… Yine görüşürüz değil mi hiçbir zaman haberdar olamayacağın mektuplarımdan birinde? Tek bildiğim, bu en kısası ve en anlamlısı… En çok seni anlatanı. İşte hepsi sadece, sana ithafen…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |