Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Ne kadar yabancıydı mutluluk hayatımda var olduğunda, cümleler kurmak ve kendimi anlatmak. Yazmanın büyüsü, mutsuzlukta sanırdım. Bir dokunuşun, bir gülüşün ve kısaca mutluluğun bir gün beni yeniden kalemlerle buluşturabileceğini ben hiçbir zaman düşünmemiştim. Özledim gülüşlerini… Kurak topraklardan yeşil çam ormanlarına yürüyüşteyim. Doruğa uzanan bir dağın eteğindeyim. Ve her sabah güneş doğarken ben yeni bir keşifteyim. Herkes rüyalara dalmakteyken ben düşünce üzerine düşünce üretmekteyim. Ben aşkın belki ilk kez kaderini ellerimle değiştirmekteyim. Özledim seni…. Bazen buğu, bazen şarkı, bazen düş. Aslında her şey birbiri ardına saklı bir gülüş. Ve mutluluk da cümle kurmak aslında. Nedense bir türlü bilinmeyen gerçekliğinde. Kışın pusu, yazın nemi. Özledim gözlerini… Bir uykudan uyanmanın huysuzluğu üzerimde. Kolları açıp sevgiliye dolamanın hevesi geceden sabaha eren yolda ve zamanda. Marmara ikliminden çaldığım bir sıcaklık kalbimin tam ortasında. Yıllardır süren kaçışların intikamı. Mutsuzluklarla ettiğim bir alaya dönüşüyor mutluluğun içimde gün be gün büyüyen zaferi. Her şeye inat, zamana isyanla bırakmalardayım kendimi. Özledim sesini… Mutluluğun şarkısı olsun bu yazdığım. Belki yazdığım yüzlerce yazının içinde bir ilk. Mutluluğun şarkısı. Sözleri bana bestesi sana ait bir şarkı bu. Geçmişle geleceğin aranjmanı. Veda edilen mutsuzlukların son notası. Seni çok seviyorum, var mı dahası ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |