..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Elif Demiröz




10 Haziran 2004
Ben Sevdim Seni...  
Elif Demiröz
Hiç korkar mı bir günlük ömrü olan kelebek bala yapışmaktan?


:CAEA:
İki kadeh duruyordu kalabalık masanın üzerinde, bir de yarım şişe şarap. Dolunaydı gökyüzünün süsü ve gözlerindi gözlerimin çıkmaz sokağındaki son numaralı adresi. Kırmızı şarapla demlenmiş ağzımdaki kekremsi tat uyuşturdu başımı. Düşüncelerim birleşemez oldu bir eksenin etrafında ve dansa verdim kendimi…

Kollarında müziğe eş ederken bedenim kendini, masada durmaya devam ediyordu iki kadeh ve bir yarım şişe şarap. Notaların ahenginin kattığı büyüyle odaklandığım bir sevginin tam içinde olduğum bir saatti. Akrep de yelkovan da saatin saniyesi de kalakalsın istedim o anda. Müzik devam etsin sadece. Tatlı bir sarhoşluğa teslim ettiğim başım dönüp dursun dünya durduğu sürece. Ve yeniden doldur sen kadehimi, mücevher kırmızısı şarapla…

Müzik sürdü, gece yolculandı sabaha doğru. Trenler ayrıldı her şehrin garından, mutlu pembe bulutlar kapladı gökyüzünü. Oysa o gece hiç bitmesin istedim ben. Kollarında sonsuza kadar kalayım, müziğin ritmine kapılıp gideyim ve o yarım şişe şarap hiç bitmesin. Doldurdukça kadehlerimizi, yeniden demlensin. Mükemmel geceye yakışan mükemmel bir sen. Gözlerinde en bakmaya kıyamadığım med-cezirler. Sonsuz gökyüzü, her şey sonsuz bu gece. Sevgi, sen, ben… Tabii ki bir de iki kadeh, kalabalık masanın üzerinde duran, bir yarım şişe de şarap. Bir türlü kuramadığım sevgi cümlelerinin aydınlık öznesi, güzel günlerin umutlu düşleyişi ve yazdığım yazıların sonsuz masal kahramanı… BEN SEVDİM SENİ…

Ve öyle bir şehrin öyle bir sokağına geldim ki, herkes yabancı kaldı bana senden başka. Girdiğim ilk dükkanın tezgahında duran neydi biliyor musun? İki kadeh ve bir yarım şişe şarap. Sen olmasaydın eğer, kırmızı şarap sarhoşluğu getirirdi aklıma yalnızca. Ama sen varsın diye sen oldu her damla kırmızı şarap, kadehteki bir dudak izi. Çok uzaklarda da olsan, an be an geçmez de olsa saatler, o gecenin ritmini duyuyorum hala içimde. Senli bir sevginin sonu ne olursa olsun canı cehenneme! Ayrılık da olsa adın, ihanet de olsa sokağın, dönülmez bir yol da olsa arşınladığın, BEN SEVDİM SENİ…

Yanında olmanın her şeye değdiğini söylediğim her an, en çok da seninle kırmızı şaraplarımızı yudumlarken kristal kadehlerimizden, ayrılıktan uzak, sevgiye tuzak, yalana yasak sözlerle yazdığımız şiirlerden bir gülüş yerleşti gözlerime. Ve sen… Rengini bulamadığım gözlerinle ezberlerken yüzümün her zerresini, masanın beyaz örtüsünün üzerinde kandan bir damla gibi duruyordu bir yudum kırmızı şarap…

Satırlar yazılmaz oldu.
Sen şarap oldun, ben kırmızı.
Masa örtüsü beyazdan ala döndü, sevgimiz buzdan suya.
Ayrılığın sihrini bıraktı içime, özledim seni.
Döneceğini bildiğimden gülümseyişe döndü yüzümdeki silik hüzün.
Hala iki kadeh duruyordu masanın üzerinde, bir yarım şişe de şarap,
Anlatmayı beceremedim derdimi,
BEN SEVDİM SENİ…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: Emre K. / Ankara/Türkiye
22 Temmuz 2004
Ben de sevdim seni en çokta bu güzel ve temiz kalbini.. Okurken hiç bitsin istemedim..

:: merhaba
Gönderen: levent saral / İstanbul/Türkiye
12 Haziran 2004
''ben sevdim seni''evet burasi sanirim burasi..sustum..heyecanla okudum..bir solukta.yüregine saglik..sevgiyle




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gece Doğumu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İstanbul Demek, Sen Demek...
Sana İthafen...
Küskündüm Gözlerine İstanbul'un...
Bütün Sokaklar Sana Doğru*
Yarım Kalmalı
Geldi...
Buluta Karışan Mektup - 1
Yazı Yazanların Kaderidir Yalnızlık
Buluta Karışan Bir Mektup Daha...
Kangren Gecelerimin Umududur Sevmek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pencerenin Arkasından Bakmak... [Şiir]
Ay Terk Etmezdi Geceyi [Şiir]
Mor Bir Aleve Dönüyordu Düşler [Şiir]
Evrim [Şiir]
Yelkovan, Akrep ve Kelebek [Şiir]
Geceden Bir Şiir [Şiir]
Hüzzam Bir Aldatmanın Nihavend Vedası [Öykü]


Elif Demiröz kimdir?

Uyku tutmayan bir gece, yıldızlarla dertleşirken fark ettim yazmaya ne kadar özlemli olduğumu. . . Ve o gün bugündür, en yakın arkadaşlarım oldular gökyüzünün rengarenk, ışıltılı incileri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz, Edip Cansever


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.