..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Elif Demiröz




13 Temmuz 2018
Yarım Kalmalı  
Elif Demiröz
Gerçekse aşk, yarım kalmalı...


:AAAC:
“Bazı aşklar yarım kalmalı…” diyordu şarkı.

Kalbi acıtan ama doğruluğuna hayran bırakan sözlerinde. Tamamlanmak kaderi olabilir mi aşkların? Mutlu son diye bir şey olabilir mi? O sonların hiçbir zaman mutlu bitmediği, efsanelerdir, senelerdir bilinmez mi? Nice hikaye, aşkı gönülden yaşayanların gözyaşlarıyla bitmez mi? Bir şey tamamlandığında değerini, artık sıradan olmaya terketmez mi?

Öyleyse aşk denen şeyin kaderi tamamlanmak olmamalı.

Aşk yürekte yarım kalmalı, acıtmalı. Düşündüğünde kalpte hiç pıhtılaşmayan bir kanama gibi akmalı. Acıttığı kadar temizlemeli kalbi. Mutlu etmeli, mutlu sonsuz olmalı. Pırpır atmalı kalbin tam ortasında kanatlarını çırpan bir kuş gibi. Tebessüm ettirmeli akla düştüğünde. Düşündürmeli. Çok sık akla düşmeli. En can sıkıcı, en ümitsiz durumda akla gelmeli ve o ümitsizliği mutluluk kılıcıyla yok etmeli. Yerini antidepresan gülümsemelerine vermeli. Güveni tetiklemeli aşk, aidiyeti yok etmeli.

Takılı kaldım şarkıda. Nicedir sözleri böylesine doğru bir şarkıya denk gelmediğimden mi, mutlu sonsuzlara duyduğum derin hislerden mi?
Bazı aşklar yarım kalmalı… En çok da gerçek olanları.

Yarım kaldığı için aşk olduğundan en çok da. Aşk üzerine yazılan bunca şarkı var da, kimsenin cesareti yok en güzel aşkların yarım kalması gerektiğini söylemeye. Bitmemiş her şeyde var olan umut, beklemenin ve düşünmenin verdiği güzellik varsa işin içinde, varsın bazı aşklar yarım kalsın.

Tamamlamaya çalışmak, nefes almasını engellemek gibi sevilenin. Sahiplenme güdüsü ve “ya benimle ya bensiz” düşüncesi, intihar girişimidir en güzel hislerin. Uzaklaşır insan sahibi olabildiği her şeyden. Oysa yarım kalmışlıkta her zaman hem bilinen olmanın verdiği aşinalık, hem de yarım kalmışlığın büyüsü olur ya hani… Tam da bu yüzden bazı aşklar yarım kalmalı. AMA HEP VAR OLMALI...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazı Yazanların Kaderidir Yalnızlık
Kangren Gecelerimin Umududur Sevmek
Bedeninin Kurak Coğrafyasında Buldum Seni
Öylesine Yuttum ki Sesli Harflerimi...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İstanbul Demek, Sen Demek...
Sana İthafen...
Küskündüm Gözlerine İstanbul'un...
Bütün Sokaklar Sana Doğru*
Geldi...
Buluta Karışan Mektup - 1
Buluta Karışan Bir Mektup Daha...
Ben Sevdim Seni...
Aynalara Bakmaya Utanacaksın...
Mutluluk Aranjmanı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pencerenin Arkasından Bakmak... [Şiir]
Ay Terk Etmezdi Geceyi [Şiir]
Mor Bir Aleve Dönüyordu Düşler [Şiir]
Evrim [Şiir]
Yelkovan, Akrep ve Kelebek [Şiir]
Geceden Bir Şiir [Şiir]
Hüzzam Bir Aldatmanın Nihavend Vedası [Öykü]


Elif Demiröz kimdir?

Uyku tutmayan bir gece, yıldızlarla dertleşirken fark ettim yazmaya ne kadar özlemli olduğumu. . . Ve o gün bugündür, en yakın arkadaşlarım oldular gökyüzünün rengarenk, ışıltılı incileri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz, Edip Cansever


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.