..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Adsız




4 Haziran 2010
Sen Susarak Herşeyi Anlattın  
Adsız
“Aklıma gelince o güzel yüzün” Diye başlayan şarkıya eşlik etmek isterdim şu an.


:AEIC:
“Aklıma gelince o güzel yüzün” diye başlayan şarkıya eşlik etmek isterdim şu an. Sana anlatmaya, böyle başlamak isterdim. Kelimeleri tüketmek istercesine sıralarken, şarkı sözlerini bir kenara bırakıp, içimde geçmişten kalan kırıntıları cümlelerim arasına serpmek isterdim . Yüreğimden geçenleri su gibi aktarmak isterdim hatta… Zaman zaman çağlayana dönüşmesine izin verip aktığı yerde köpükler saçmasına izin vermek isterdim.

Gök gürlesin, şimşekler çaksın isterdim. Bulutlar yorulup yağmurlar yağdırsın isterdim.
Avuçlarım ıslansın ve ben gözyaşlarımı umursamayayım isterdim… Gözyaşım inadına yağmur sularına karışsın isterdim.
Ama olmadı işte…
Meğer ne çok şey istemişim…
Bilemedim…

Sana “Bu bir veda cümlesi sevgili” Diye hitap etmek isterdim mesela. Gözyaşlarım akarken gururu bir kenara bırakıp, gözyaşlarımı görmeni, hıçkırıklarımı duymanı isterdim. Bu son kelimem, bu son gülüşüm diye bitirirken elveda demek isterdim. Bu nasıl heves, diye ardı ardına sorular sıralarken tek bir cevap almak isterdim. Sadece ben değil sen de konuş isterdim.

Bitirmek isterdim içimde kalanları. Tüketmek isterdim senden kalan son kırıntıları. Sen benim mimoza çiçeğimdin, ezme mimoza çiçeğimi, demek isterdim. Basma, çiğneme, ezme işte, ezme demek isterdim.
Ama olmadı işte.
Meğer ne çok şey istemişim…
Yine bilemedim…

Meğer yıllarca, küçük sandığım isteklerim ne çok büyümüş içimde. Meğer ne çok büyütmüşüm fark etmeden. Ben seni büyütürken meğer sen kendini küçültmüşsün fark ettirmeden… O şarkıdaki canımı yoluna koymaya hazır olduğum mimoza çiçeğimdin, bunuda bilemedin.

Bilmedin… Gittin… Sadece beni değil dağlarımı da yıktın giderken. Bu nasıl bir acımasızlıkmış oysa… Bu nasıl bir vefasızlıkmış oysa… Bu nasıl bir merhametsizlikmiş…
Oysa…
Gittin başkasına çiçek oldun da ne oldu diye sormaya gerek yok artık. Artık cümlelere gerek yok. Kifayetsiz kalan sözlere de gerek yok… Boşlukları doldurmaya gerek yok. Artık susmana da gerek yok.

Sen sustun ya hani, ne çok şey anlattın aslında.
Sen sustun ya hani, ne çok şey söyledin aslında.
Sen sustun ya hani, ben anladım aslında
Sen sustun ya işte bu yüzden bilemedin…
Bilemedin…

Oysa,
Sen sıradan biriydin ama, benim sevgimdi seni farklı kılan
Sen herhangi biriydin ama, benim sevgimdi seni özel kılan
Sen öylesine biriydin ama, benim sevgimdi seni sen yapan.
Bu sevgi bende iken, o adını anımsayamadığım yazarın dediği gibi, sen bahane idin sadece...
Bu sevgi bende oldukça sen bahanem olarak kalacaksıın.
Demek sen sadece bahanesin.
Sadece bahanemsin....

Bu bir oyundu belki, saklambaç oyunu bir, iki, üç… Saydım, saydım rakamlar bitti sobe dedim çıkmadın.
Gittin…

Avuçlarım kanıyor, ellerim takıldı dallara, kıymıklar battı parmak ucuma.
Avuçlarım kanıyor.

Bu bir oyundu belli. Elma dersem de çıkma artık. Armut dersem de çıkma……..
Artık sobelemeyeceğim seni yine kaybol, yine git..

Hocam Elif'e ithafımdır.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gülüşün Aklımda Saklı Kaldı
Seni Hep Çok Çok Seveceğim...
Yalnız Kalmak İstiyorum
Konuşma Vaktim Gelmiş Hemen Yetişmeliyim
Sevgili Leyla
Bir Şeyin Yerine Diğerini Koy (Ama) Mak
Kış Mevsimimide Sen Anlat Bana
Seni Yine Hep Çok Çok Seveceğim
Kozada Bir Kelebek
Annem

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kelimeler Biriktirdim Sana İlmek İlmek D/okuman İçin
Ne Bilmek İstersin Ey Yar?
Hayalden Hilale
Aşkta Yarın Kimin Umurunda
Sevgili Günlük
Sinemde Bir Yaradır (Bu Şehir)
Sevgili Günlük
Küçük Not Büyük Hayal
Sevgili Günlük

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seni Düşünürken [Şiir]
Aslında Ağlamayacaktım [Şiir]
Yanılıyor Muyum? [Şiir]
[Şiir]
Sessizce Veda Son Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 8. Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 7. Bölüm [Öykü]
Sevgilicilik Oyunu [Öykü]
Sessizce Veda 6. Bölüm [Öykü]
Sessizce Veda 3. Bölüm [Öykü]


Adsız kimdir?

Hiç bir özelliği olmayan, sıradan biriyim.

Etkilendiği Yazarlar:
Emile Zola, Beethoven, Mina Urgan, Necip Fazıl


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Adsız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.