..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Serdar ULUSOY




6 Mayıs 2010
Vesselam  
Serdar ULUSOY
“ESKİ ÜLKÜCÜ” sıfatını yakıştıranlara ÜLKÜCÜ ESKİMEZ diyerek sözlerime başlamak istiyorum…


:AIGJ:
Bayındır’da ve tüm dünyada kendilerini “ESKİ ÜLKÜCÜ” sıfatını yakıştıranlara ÜLKÜCÜ ESKİMEZ diyerek sözlerime başlamak istiyorum…

Yeni yetmeydik henüz. Allah razı olsun, babam tuttu elimden verdi koca koca kitapları elime “OKU” dedi. Beynimizi ÜLKÜ adlı yar ile doldurdu. Sevgi hep ÜLKÜ adında işlendi, yüreklerimize… Ve gün geldi, tunçtan bileklerimizi, demirden yüreklerimizi mücadeleye sürdüler. Ne içindi, neden di? Bilmiyorduk. Aklımıza sadece Ülküye dair mücadele vardı. Aslında işimize gelmiyor değildi hani… Vurduk kırdık martavalları özde bir ad verdiler sırtımıza, taşı bu yükü dediler. Ve UÇ BEYLERİ olduk.

Serhatlerin utanmazlığını yüzümüze çarparken, görmüyorduk ama hissediyorduk, samandan yapılma burçların tir tir titrediğini… Durmak yoktu düşüncemizde ve bilmiyorduk ki beyinlerini Manukyan’ın senetli avratları misali laçkalaşmış mahlûkların, bizi durdurma hayaliyle donattıklarını… Biz durmuyorduk, onlar düşünüyorlardı derken Bizans kahpeliği hükmünü koydu, Serhat Boylarına… Düşünmek, durmayı yenmişti. Saldılar, onca suçları üstümüze. “Din Arap’ın uğraş Türk’ündü” lakin suçla uğraşmak biraz zordu. Bıkmadık uğraştan. Ve adımızı yine değiştirdiler, SUÇ BEYLERİ dediler.

Uğraştan bıkmamak güçlendirdi bizi. Aczin Cehenneminde Cenneti tattık! “Gecedir” dediler “sabaha güçleniriz” dedik. “Karanlıktır” dediler, “gün ışıyınca güçleniriz” dedik. Gün geldi, güçlülerin karşısında güçlendik. Adımızı tekrar değiştirdiler. Ve bu defa GÜÇ BEYLERİ dediler.

Lakin o kadar güçlü değilmişiz, namertler meydanında dönen kahpe pazarlıklar karşısında, kaleler bir bir düştü. Mertler tarihinde, namertler dönemi başladı. Mert fikirler, namertçe kurşunlandı, kılıçlandı, tekmelendi. Güç beyleri anladılar ki, günün gecesi başlıyor, akşam vaktidir. Sarıldılar birbirlerine sıkıca… Yürüdüler… Ağır yaralar sızısınca göç ettik. Meydan boş kaldı ve bu meydan da adımıza bu kezde GÖÇ BEYLERİ dediler.

Göçte geçmişi düşündük. Artık biz düşünüyorduk, onlarsa durmuyordu. Devir tersine dönmüştü! Geçmişin muhasebesi ile geleceğimize yön verdik. Geçmişte yaptığımız hataları bir daha tekrarlamamak üzere and içtik.
Bilendik, pusatlandık, deliliği değil aklı önder kıldık. Ve yıllar sonra onların değiştirip durduğu adımızı bu kez ve son olarak biz değiştiriyoruz.

“ÖÇ BEYLERİ” Hesabı olanlara selam olsun.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ballı,nallı,güllü Şimdide Ak - Kurtlar Türedi
Gözü ve Kulağı Kirada Olmayan Başım
Hayırlı İşlerde Yarışalım,ayrık Otu Olmayalım
Yüzünüzün Akıyla Haklandınızmı?
Hesabı Olanlara Selam Olsun
Timsah Gözyaşları Meslek Olmuş
Sabun Leventeden,para Avantadan
Al Gülüm, Ver Gülüm...

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Delikanlımısın..? , Kıvırcıkmı..?
Referanduma Dirisi Yetmez,ölüsünüde Kaldırın
Aldattınız, Kandırdınız, Parçalıyorsunuz. Sıradaki Ne Hemşerim?
Yuxexesle Conushmayn Yüxexesle Conusmayn (Yükses Ses ile Konuşmayın)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sonumsun,bensin,canımdan Ötesin [Deneme]
Dündar Taşer'in Büyük Türkiyesi [Deneme]
Bayındır İl Olmuş Haberimiz Yok! [Deneme]
"Sultan - Üş Şuara" (Şairlerin Sultanı) Necip Fazıl Kısakürek [Deneme]
Benim Sırrım [Deneme]
Başbuğum Demek Yürek İster [Deneme]


Serdar ULUSOY kimdir?

Kolay olmadı bu yaşa gelmek, saniyeler dakikalar boşa geçti ömürden gitti gibi görünsede;bu yaşa gelmenin bedelini alnımdaki kırışıklıklarla ödediğimi düşünüyorum. İnsan olmamızın getirdiği özellikten olsa gerek kimi zaman boşluklara düşüp hatalar yapıldığı gibi benimde hatalarım olmuştur. Bu hatalarımı miras kabul etmediğim gibi savunmadım hatta savunmayıda düşünmedim. Bunları kötü hayat tecrübeleri olarak hayatıma yön vermede yeterince kullandım yada kullanamadım bu ayrı bir mesele lakin yaşamımda kaderimi değiştirmiş bazı hadiseler yüzünden de olumsuzluklara kapılıp hayata küsmedim, depresyona girmedim sürekli yarınların daha güzel olabileceğini hayal ederek daha mutlu daha güzel günleri yaşamanın benim hayatıma nelerin yön vereceğini sürekli düşünerek bu yaşıma geldim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serdar ULUSOY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.