..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Serdar ULUSOY




6 Mayıs 2010
Benim Sırrım  
Serdar ULUSOY
Duygularım matlaşmış, çekiciliğim bitmiş. Bana huzur veren her şeyin yitip gittiğini anladığım bugünse en mutlu günümmüş! İçimdeki hissi, cesareti ve olgunluğu kaybettiğimi düşündüğüm bugün doğmuşum ben. Ne büyük bir tesadüf.


:BJBI:
"Şu yalan dünyaya geldim giderim
Gönül senden özge yer bulamadım."
Pir Sultan Abdal

Seni seviyorum diyemeden kapattım telefonumu sakinliğimin geçmesini beklerken oturduğum yerde terlemeye başladım bu mevsimde bu soğukta bu ter hayra alamet değil derken içimdeki sıkıntının geçmesini düşündüm, hiç geçecek gibi değildi. Evden kendimi dışarıya atıp hızlı adımlarla yürürken şimdiye kadar önünden defalarca geçtiğim fakat dikkat etmediğim akasya ağacının yapraksız halini kendime benzettim bir an. Onunla içimdeki sıkıntıları paylaşmak istercesine yanına varıp o soğuk ve kuru gövdesine dokundum. Beni sadece sen anlayabilirsin. En azından kış uykusundasın, duymasan da ilkbaharda beni hatırlayacak ve söylediklerimi sır olarak saklayacaksın.
Yaprakların yeşermeye başladığı zaman bana hatırlatmasını dileyerek hafifçe “Sırrım var!” diye seslenip kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Biraz olsun sakinleşerek yoluma devam ettim. Yanımda sadece gölgem ve içimdeki sırrımla yürürken hayat mücadelesi içindeki insanların benden kaçarmışçasına uzaklaştıklarını hissettim. Bir taraftan yürüyor, bir taraftan da bu kaçışların benimle ilgisi olmadığını düşünerek kendime avutuyordum. Çok ayaz olmasına rağmen sürekli terleyen vücudum bana artık dur dedikçe ben inatla yürüyor, görmediğim, duymadığım, tanımadığım yönlere yol almak istiyordum.
İçi ve dışı bir olmayan şu fani dünyadan, bütün sevdiklerimden uzaklaşıp hiç bilinmedik uzaklara yürümek istiyordum. İstediğim ve başardığım bu yürüyüş hava kararıncaya kadar devam etti. Saat bayağı ilerlemiş olmalıydı ki, sokak lambalarından yayılan ışığı bile zor fark ettim. En çok sevdiğim gecenin siyahlığı bile bana itici gelmeye başlamıştı. Ben ne yapıyordum? Sevdiğim gecelerin bile bana mutluluk vermediğini henüz yeni anlamıştım.
Bunları anlamam için miydi yoksa içimdeki sır… Duygularım matlaşmış, çekiciliğim bitmiş. Bana huzur veren her şeyin yitip gittiğini anladığım bugünse en mutlu günümmüş! İçimdeki hissi, cesareti ve olgunluğu kaybettiğimi düşündüğüm bugün doğmuşum ben. Ne büyük bir tesadüf. Bugün kendimin olmayan bir gün. Bugünü hiç unutmayacağım. Bugün benim ve sırrımın bittiği, güneşin kaybolduğu, gizemin tükendiği, benin bensizleştiği, hatta konuşmanın yerini susmaya bıraktığı gün olarak kalacak. Benimle yaşarken benimle sır olacak. Hayatımın sırrı benimle birlikte bir sır olacak. Bu sırla öleceğimi bilmek bile beni mutlu ediyordu.

Duyarsız, tokatsız, yalansız, entrikasız, kazasız, belasız, rotarsız bir hafta geçirmeniz temennimle esen kalın.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sonumsun,bensin,canımdan Ötesin
Dündar Taşer'in Büyük Türkiyesi
Bayındır İl Olmuş Haberimiz Yok!
"Sultan - Üş Şuara" (Şairlerin Sultanı) Necip Fazıl Kısakürek
Başbuğum Demek Yürek İster

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Delikanlımısın..? , Kıvırcıkmı..? [Eleştiri]
Ballı,nallı,güllü Şimdide Ak - Kurtlar Türedi [Eleştiri]
Referanduma Dirisi Yetmez,ölüsünüde Kaldırın [Eleştiri]
Gözü ve Kulağı Kirada Olmayan Başım [Eleştiri]
Hayırlı İşlerde Yarışalım,ayrık Otu Olmayalım [Eleştiri]
Yüzünüzün Akıyla Haklandınızmı? [Eleştiri]
Hesabı Olanlara Selam Olsun [Eleştiri]
Aldattınız, Kandırdınız, Parçalıyorsunuz. Sıradaki Ne Hemşerim? [Eleştiri]
Timsah Gözyaşları Meslek Olmuş [Eleştiri]
Sabun Leventeden,para Avantadan [Eleştiri]


Serdar ULUSOY kimdir?

Kolay olmadı bu yaşa gelmek, saniyeler dakikalar boşa geçti ömürden gitti gibi görünsede;bu yaşa gelmenin bedelini alnımdaki kırışıklıklarla ödediğimi düşünüyorum. İnsan olmamızın getirdiği özellikten olsa gerek kimi zaman boşluklara düşüp hatalar yapıldığı gibi benimde hatalarım olmuştur. Bu hatalarımı miras kabul etmediğim gibi savunmadım hatta savunmayıda düşünmedim. Bunları kötü hayat tecrübeleri olarak hayatıma yön vermede yeterince kullandım yada kullanamadım bu ayrı bir mesele lakin yaşamımda kaderimi değiştirmiş bazı hadiseler yüzünden de olumsuzluklara kapılıp hayata küsmedim, depresyona girmedim sürekli yarınların daha güzel olabileceğini hayal ederek daha mutlu daha güzel günleri yaşamanın benim hayatıma nelerin yön vereceğini sürekli düşünerek bu yaşıma geldim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serdar ULUSOY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.