..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Oğuz Tepe




1 Nisan 2010
Sildim Seni.  
Oğuz Tepe
Sevgi avuçlarının arasında sıkıştırdığın kartopudur. Avuçlarını terk ettiğinde ya aynı kalır ya da dağılarak çoğalır.


:ACDG:

Sevgi avuçlarının arasında sıkıştırdığın kartopudur. Avuçlarını terk ettiğinde ya aynı kalır ya da dağılarak çoğalır.

Silince her şey tamam sanırsın. Silme eyleminin ardından, gözlerine ve ruhuna bayram sevinci yaşattığını zannedersin. Bu kadar basit olduğuna şaşırırsın. Basit olacağından haberin olsaydı çok önceden sileceğinden de adın gibi emin olurdun. Silmeden geçirdiğin zamanın, pişmanlığı bir anlığına seni hüzne boğar. Ardından güldüğünü sanan dudakların zorla hareket eder. İki yanağında hafiften şişer.

Gönül pencerenin kirliliğinden rahatsız olursun. Temizlemek için yanında olduğunu sandığın dostlarının, kendi pencerelerini silmediğini görürsün. Onları bakışlarınla süzersin. İşin başa düştüğünü anlarsın. Eline aldığın nefret bezinle, gönül pencereni silmeye başlarsın. Sürekli akmış olan gözyaşlarının izlerini görürsün. Sildikten sonra da hemen akmamasını temenni eder durursun. Silindikçe temizlendiğini sandığın pencerenin karşısında durursun. Elinde duran nefret bezini sıkıp durduğundan, kurulama bezi olarak kullandığın şefkat bezinin nerede olduğuna bakınırsın.

Kara kaplı defterini eline alırsın. Sayfaları çevirdikçe, üzerine çizik atmış olduklarını gördüğün de kendine kızarsın. Ucunda silgisi olan kurşunkalemine daha sıkı sarılırsın. Tükenmeyeceğini sandığın dostluklarının, aşklarının, mutluluklarının harflerini de tükenmez kalemle yazdığının anlamsız olduğunu anlarsın. Sileceğin kelimelerin üzerinde kurşunkaleminin ucundaki pembe renkli silgiyi kullanırsın. İlk başlarda sildiğini sandığın silginin, sayfanda iz bıraktığını görünce hırslanır ve silgiyi dişlerinin arasına geçirirsin. Dünya dengeler üzerinde dururken, bir anlığına kendi dengenin bozulmasına sinirlenirsin. Sayfanın üzerinde sildikçe çoğalan pembe silginin parçacıklarını elinin tersiyle de itersin. Sayfanda koyu gri renge çalan izler kalıyor olmasına üzülürsün.

-     Sildim seni.

-     Öyle mi? Oysa ben seni çoktan silmiştim.

Temizlenmek güzeldir.

Ellerdeki küçük benim. Ellerinin kiri olduğumu sananların, şaşkın ve komik bakışlarıyım.



.Eleştiriler & Yorumlar

:: Merhaba
Gönderen: Oğuz Tepe / , Türkiye
5 Nisan 2010
Hülya Hanım. Düşüncelerinizi yazdığınız için teşekkür ederim. Saygılar.

:: Ömür boyu silinmeyen izler de vardır...
Gönderen: Hülya Akyıldız / , Türkiye
3 Nisan 2010
Bir kalbe girerken dikkat edin, siz çıkıp gidebilirsiniz fakat bıraktığınız izler ömür boyu silinmez... Bazen öyle izler vardır ki hiç bir silgi silmeyi başaramaz. Güzeldi beğenerek okudum. Çalışmalarınız da başarılar dilerim. Saygılar

:: Merhaba.
Gönderen: Oğuz Tepe / , Türkiye
2 Nisan 2010
Ömer Faruk Bey, yazı hakkındaki düşüncelerinizi yazdığınız için, bende size teşekkür ederim. Saygılar.

:: Ellerinize sağlık
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
1 Nisan 2010
Bu silmeyi beğendim...Paylaşım için teşekkürler.Saygılarımla.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dikmek
Takılmak…
Boyumun Ölçüsünü Aldım.
Yazdım.
Oyunbozanız.
İspanyol’uma...
Bir Sen Kaldın.
Kuytu Bir Köşede...
Adam...
Oyun Bitmemeli.

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşım Tuttu.
Telaşe Memurluğu Sınavı
Ateşkes...
Madem Ocakları
Seçmece
Sürücü

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Umudun Adı Var. [Öykü]
Yaşam Parkı [Öykü]
Şans ve Dans (Sekizinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Altıncı Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Dokuzuncu Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Onbirinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (İkinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans [Roman]
Şans ve Dans (Üçüncü Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Yedinci Bölüm) [Roman]


Oğuz Tepe kimdir?

. . . . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Oğuz Tepe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.