..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > pelin yetkin




5 Nisan 2009
Bu Dünya Beni Öldürüyor  
pelin yetkin
Sandık ki hayat bir savaştı bizim için.Sabahları düşünmekten ağrılarla uyandık.. Nefes alamadık içtiğimiz sigaradan..


:AIJC:
Her şeyi sorgular olduk. Mutlu olmaktan korktuk her seferinde. Çünkü mutluluğa layık görmedik kendimizi. Nerede son bulacağının planlarını yaptık güzel geçen bir günde. Her gece yattığımızda hep en kötüsüne hazırlar olduk kendimizi. Sandık ki hayat bir savaştı bizim için.Sabahları düşünmekten ağrılarla uyandık.. Nefes alamadık içtiğimiz sigaradan. Sorgulamadık. Bizim için normal olan buydu çünkü. Aşağıladık karşımızdakini sonra gülümsedik yüzüne. Ama aşağılanınca, hep acı çeken biz olduk. Yok edici olduk hep. Yok olmaktan deli gibi korktuk.
Dostlarımıza tutunduk her acımızda. Dinlemez anlatır olduk. Dinlediğimiz zaman en ağır eleştiriyi biz yaptık, sanki en doğruyu biz bilirmiş gibi. Kabul edemedik kimseyi olduğu gibi hep sıfatlar koyduk isimlerinin başına. Terk edildik sayısızca, kendimizi güzelce kandırır olduk. Düşünmedik ne yaptığımızı. Sadece sorguladık bize yapılanı. Her terk edilişte başka adama tutunur olduk. O da gitti.. Yorulmadan sıkılmadan tutunmaya çalıştık saçma sevdalara,saçma hayatlara. Durmadan nefes almadan çırpındık hayatın içinde. Aynalara bakmaz olduk. Hep köşesinden düzelttik üstümüzü başımızı sonra hızlıca çıktık evden. Kendimizi görmekten tanımaktan deli gibi korktuk.Bizden daha iyi bir insan yoktu . Çünkü paçalarımızdan taşan tecrübelerimiz vardı bizim. Kitaplar okuduk dahil olamak için insanlara. Para saymayı, hesap yapmayı öğrendik . Arkasına saklandık bilgilermizin. İçimizdeki cahili hep gizledik ellerimizle yerken yemeği. Hiç doymak bilmedik biz hiiiç......



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boğazıma Takılan Hap
Ben Erkeğim, Ya Sen?
Hapşırık Tarlası
Nefret ve Diş Gıcırtısı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Korkuyorum Sevmekten
Poker Masası
İki Doz Yalnızlık ve İyileşme Süreci
Ruhu Bedenden Ayıran Gece Bekçisiydim Ben
Çelişki Bunalması, Galiba Kopma Noktası
Fanus İçindeki Karınca Yuvası
Son İsteğin Nedir Yabancı?
Matadorun Kırmızı Pelerini
Asitli İçecek
İki Doz Yalnızlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hak ve An [Şiir]
Se - Ri Ü - Retim H - Ayatlar [Şiir]
Bil, Al, Ver, [Şiir]
Olasılık [Şiir]
Aç Ar [Şiir]
Soru - Cevap [Şiir]
Tanrı İle Sohbet [Öykü]
Deep / Derin [İnceleme]


pelin yetkin kimdir?

Sadece seri üretim bir hayat yaşıyoruz, olması gerektiği gibi mükemmel ve tam. İşte o kadar

Etkilendiği Yazarlar:
Tüketiyoruz hepimiz, mutlulukları satın alıyor avucumuza koyuyor yutuyoruz normalmiş gibi.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © pelin yetkin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.