"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Adaların enteresan bir durumu vardır zaten , bir yanda kadınlarla ilişkileri sıfırlanmış papazlar, diğer yandan sevgililerle doludur...Yaşadığınız psikoloji İstanbul’un kalın duvarlarından uzak ve fakat bir vapur kadar da yakındır. Arkanızı döndüğünüzde uçsuz bucaksız yeşil ve mavi , bir arkaya geçtiğinizde düzensiz yapılaşma örneği İstanbul... İster kaçarsınız tüm dertlerinizden ve o mistizmi yaşarsınız adada ya da bakıp bakıp , “Ulan nerden geldim ben bu şehre” dersiniz...Ben arkamı dönüp , güneşlenmeyi tercih edenlerdenim. Tüm yaşamın sıkıntılarını, dertlerini ve mümkünse sorumlulukları unutmaya giderim adaya...Aya Yorgi her zaman bana huzur ve umut vermiştir. Ejderhalarla savaşmış bu şovalye adına inşa edilen kilise, bana bazen umut olur bazen huzur. Derim ki , ejderhalarla savaşmak , insandan daha kolaydır. Çünkü bin bir gece masallarında , her ejderha öldürmez...Canını yakmadığınız sürece...Ama her insan , siz dokunmasanız bile içsel kaygılarla sizi yok etmeye programlayabilir kendisini... Kayalara uzanmış, bahar güneşinin tadına bakarken , aklımdan geçen şey, bunca güzelliği yaratan Rab’ın nasıl oluyor da insanın içini bu kadar kötülükle doldurduğuydu... Görüyorsunuz ya , ben huzurun içinde bile negatif bir yan bulabilecek kadar rahatsız bir bünyeye sahibim...Keşke eskisi gibi sadece yeşili görebilecek gözlerim olsaydı , ama artık yeşil bile huzuru vermiyor bu bozulmuş alemde Arkadaşlar... Geçen günkü yazımla ne tezat bir yazı oldu , haklısınız, bahar kaçamağı çok eğlenceli ve huzur doluydu ama diyorum ya şizofren bir bünye olmaya başladım...Bahardan mı ne ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |