..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > ESRA BAYKAL




2 Haziran 2002
Bir gün size ahlak-sız bir teklifle geleceğim...  
ESRA BAYKAL
Bir gün size ahlaksız bir teklifle geleceğim elimde papatyalar, teklifin ahlaksızlığına inat dünyanın en masum, en aşk dolu çiçekleriyle...


:EDHE:
Bir gün size ahlak-sız bir teklifle geleceğim...

“Bir kez sarsan gözüm arkada kalmaz,
Nerde kaldın nerelerde çabuk dokun bana,
Yaşarım seni delice yok vazgeçmem asla,
Kıyamete kadar seninleyim,
Kaderim avcunda yar.
Özlerim seni delice,
Yok vazgeçemem asla,
Kıyamete kadar seninleyim,
Kaderim avcunda yar.
Beklerken ben geceler yorar anla
Sancı kaldı yüreğimde çabuk dokun bana
Yaşarım seni delice yok vazgeçmem asla,
Kıyamete kadar seninleyim,
Kaderim avcunda yar.”

SUAVİ


Bir gün size ahlaksız bir teklifle geleceğim elimde papatyalar, teklifin ahlaksızlığına inat dünyanın en masum, en aşk dolu çiçekleriyle...Açelyaların şımarıklığından, gülün tutkusundan, orkidenin vakurluğundan uzak bir edayla, sadece papatya olarak, sessizce, her an koparılmaya, aşka adanmaya hazır, ölüme yakın, toprağa denk,sessizce ,ıssızca, sinsice ;belki de; gelebilirim.

Bir gün size ahlaksız bir teklifle geleceğim. Üzerimde alo beyazı, beyazın en beyazı , gözlerimdeki tutkuya inat , ahlaksız bir teklifle gelebilirim kapınıza. Çift kişilik kapınız beni şu an bağlamıyor. Bu gidişle gelecekte de bağlamayacak, ben en ahlaksızından bir teklifle geleceğim. Kapınızı açacağım siz uyurken, siz en derinken, siz sizlikteyken, gece karanlıkken , etraf dolunayken, pencerede bir baykuş, gökte görülmeyen yıldızlar, siz sarılmışken düşlerinize ,ben sessizce geleceğim. Göz kapaklarınız titrerken , elleriniz kenetlenmişken, çocuksu ve kendinize dönükken, en zayıfken, en-ken ben geleceğim. Başucunuza oturup önce gözlerimle seveceğim sizi, teninizin kokusu beni daha da heyecanlandıracak , dudaklarınıza bakacağım içesine, sonra ellerinizi inceleyeceğim pek çok esere hayat veren. Sonra dokunmaya başlayacağım teninize, sıcak ve uykulu, ellerim yanacak tutkudan , bu ısı tüm bedenimi saracak, kalbime gidecek, beynim uyuşacak ama ben bu anın tadını uzun tutacağım, tenimde bir pişmanlık olmayacaksınız, gelip geçici bir heves olmayacaksınız beynimde...Seveceğim sizi ellerimle, gözlerimle ,tüm benliğimle saatlerce...

Bir gün ahlaksız bir teklifle geleceğim size...Kulağınıza eğilip, yüzyıllardır içimde kalmış duyguları ,arzuları ,tutkuları fısıldayacağım size. Bir meleğin fısıltısı gibi gelecek sesim, tüm cadılığıma,tüm hainliğime inat. Aşkın fısıltısı olacak kulağınızdaki, sesim uykudaki beyninize gidecek, fısıltı tüm benliğinizi saracak, teniniz daha fazla yanacak, farkında olmadan heyecanlanacak,bunu bir düş sanacak, kendinizi bırakacaksınız. Benim egemenliğim tüm benliğinizde olacak, sesim sizi bana getirirken, dokunuşlarım bedeninizi esir alacak. Bir düş bu gecelerden birinde, ben ahlaksız bir teklifle kulağınızda, bedeninizde, kalbinizde her yerlerinizde olacağım. Ben olduğumu bile anlamayacaksınız belki de...Belki de...Belki de zaten yüzyıllardır istediğiniz düşü yaşayacaksınız, yaşanan dünyada asla olmayacağını düşündüğünüz kaçtığınızı sandığınız ama asla unutamadığınız, en yalnız olduğunuzda yani en savunmasız o anlarda beyninizden geçenleri yaşatacağım size...İncecik vücudunuz beni arzulamaya, bana esir olmaya başlayacak. Sizin için güzel planlarım, ahlaksız tekliflerim var bu gece... O gece...Yüzyıllardır bekletilmiş arzularım, tutkularım benim,size dair, affedin ancak dile geldiler, artık dayanılmaz sancılara dönüşmeye beni yakmaya, hırpalamaya başladılar. Gecelerim sizsiz geçmez oldu, düşlerim sizle dolu, tenim arzularla..................

Ahlaksız bir teklifle geleceğim size, artık kaçınılmaz oldu. Kaçılmaz oldu, kaçacak, sığınacak düşlerim bile kalmadı, her yeri parselledi varlığınız. Varlığınız nefes aldırmıyor bana. Çift kişilik kapınız umurumda bile değil, yatağınızın sağ yanı doluymuş , kime ne ? Bana ne ?! Ben geleceğim düşlerinizde size; siz , siz bile değilken... Siz sizken ben zaten ben değilken, ben şu an bile ben değilken, dosyalarla dolu bir odada sizle geçecek bir geceyi düşlerken, ben bu kadar kuralcıyken, ben kendimi kuralcı sanırken., burada , sizi düşünüyorum bunca arasında...Canım sizi istiyor, can nasıl ister ? Can neden ister ? Can ne ister ? Can daha önce hiç istemedi ki ?
Ahlaksız bir teklifle geleceğim size...Gece düşerken gök kubbede, siz en derin uykudayken, kulağınıza fısıldayacağım, en ahlaksız teklifleri, bana esir edeceğim yüreğinizi...Gece düşerken gönlüme, ben size geleceğim, gecelerden bir gece , kollarınıza, ellerinize ,teninize hasret...Ahlaksız bir teklifle geleceğim size...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Düşlerim Düştü Gözlerimden
Gönderen: Fesih Yeler / Diyarbakır
16 Ocak 2004
evet, çok samimi söylüyorum düşlerim düştü gözlerimden. bir erkek ve toplumcu olarak, kadın ve erkeğin her yüzünü gösterme cesareti sergilemeli diye düşünmüşümdür... teşekkürler

:: papatyalarla (gerçek olamayacak kadar güzel yazına
Gönderen: deniz / istanbul
18 Ağustos 2003
bir dakika nefes almam gerekti bunu okuyunca bu yazı değil bu ben bu sen bu aşık herkes okurken düşlemeye başladım yazılanları yaşarmışcasına heyecan kapladı bedenimi ateş gibiyandı tenim bu düşlerimdi bu isteklerimdi bu sanki gerçekti (keşke ahlaksız bir teklif yapabilecek kadar cesaretim olsaydı, keşke bunlar benim gerçeklerim olsaydı)

:: Biraz yavaş lütfen!
Gönderen: Ömer Selçuk / Ankara
21 Temmuz 2003
Yani gerçekten bravo.. Bi hoş oldum yazıyı okurken. Başım döndü. Ama cesaretinizi kırmak istemem. Bu tarz yazılarınızı merakla bekliyorum.

:: KEŞKE
Gönderen: Tülin ÖZGEN / ANKARA
4 Eylül 2002
Harika bir yazı.. Her insanın iç dünyasında yatan ahlaksız teklifleri bu denli ortaya dökebilmek cesaretinizden ötürü kutluyorum sizi. Keşke, her kadın veya erkeğin hayatında \'ahlaksız teklifler\' yapabileceği insanlar olabilseydi. Ancak böyle hayatın gerçek anlamını \'aşkı\' yakalayabilmiş olabileceklerdi çünkü.. Ama, tüm duygularımızı olduğu gibi, aşkı da içimizde hapsetmeye devam diyoruz inatla.. Hayata inat...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Pazartesi-Midemdeki Çocuk-Sen
Cenaze

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Size Aşık Olabilir Miyim?
Bugün Seni Her Zamankinden Çok Özledim
Nefesimi keseceksin biliyorum!
Korkak Erkeklerden Sıkıldım
Aşk, askerlik, erkekler...
Her Sabah Aynı Adamla Uyanmak...
Kadın Olmanın En Güzel Tarafı Erkeklerdir
Red Kid
Korkak Erkeklerden Sıkıldım - 2
Sizin hiç sıfır kilometre sevdanız oldu mu?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelme Bu Gece [Şiir]
Nehir, Deniz, Sen vs. [Şiir]
Aşkı Küstürdük! [Şiir]
Bir Islık [Şiir]
Aşktan Korkan Adam [Roman]
Kurtlar Vadisi [Eleştiri]
İlk Gece Birlikte Olmayacak Hatun Aranıyor [Eleştiri]
Sevmedende Olur Diyorlar! [Eleştiri]
Benim Kocam Ab"ye Karşı [Eleştiri]
Reklamcılar ve Topluma Ettikleri [Eleştiri]


ESRA BAYKAL kimdir?

Arıza hallerin dışa vurumu

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Murathan Mungan, Sait Faik, Alain De Paton


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.