..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Sanat ve Sanatçılar > Seval Deniz Karahaliloğlu




15 Haziran 2006
Uluslarararası İzmir Festivali 20. Yaşını Kutluyor.  
Dünyayı ayağımıza getiren konserler 20 yaşında

Seval Deniz Karahaliloğlu


Bu yıl 20.si düzenlenen Uluslararası İzmir Festivali, 12 Haziran – 20 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. İzmir Kültür Sanat ve Eğitim Vakfı (İKSEV)’in son 20 yıldır büyük bir başarıyla yürüttüğü festival kapsamında bu yıl görkemli bir kutlamayla sanat severlerin karşısına çıkıyor. Beş ayrı festival mekanında 645 sanatçıyı festival izleyicisiyle buluşturacak olan Uluslar arası İzmir festivali bire ilke daha imza atarak ilk defa bu yıl üç aylık bir zaman dilimine yayılıyor.


:GDJJ:
Uluslararası İzmir Festivali 20. Yaşını Kutluyor.

Seval Deniz Karahaliloğlu

Bu yıl 20.si düzenlenen Uluslararası İzmir Festivali, 12 Haziran – 20 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. İzmir Kültür Sanat ve Eğitim Vakfı (İKSEV)’in son 20 yıldır büyük bir başarıyla yürüttüğü festival kapsamında bu yıl görkemli bir kutlamayla sanat severlerin karşısına çıkıyor. Beş ayrı festival mekanında 645 sanatçıyı festival izleyicisiyle buluşturacak olan Uluslar arası İzmir festivali bire ilke daha imza atarak ilk defa bu yıl üç aylık bir zaman dilimine yayılıyor.

12 Haziran Pazartesi günü görkemli bir açılışla 20. yılına ve bu süre içinde festivali yalnız bırakmayan izleyicisine merhaba diyen Festival, Meydan Konseriyle sanat etkinliklerinin ilkini gerçekleştirmiş oldu. İzmir Büyük şehir Belediyesi’nin katkılarıyla düzenlenen
20. Yıl Meydan Konserinde, Şef Halil Işık yönetiminde, ‘Türk Silahlı Kuvvetleri Armoni Mızıkası’ sahne aldı. Orkestra, çok geniş bir yelpazede marşlardan, pop müziği parçalarına, caza ve klasik müziğe kadar sevilen parçaları seslendirdi.

Sekiz bin yıllık göz kamaştıran ve antik çağlardan beri kültürün beşiği olmuş olan İzmir’i dünyaya tekrar tanıtmak ve dünya kültür mirasındaki haklı yerini yeniden kazandırmak için canla başla çalışan Uluslar arası İzmir Festivali, Festivali ününe yaraşır bir konserle açıyor. İzmir’i bütün dünyaya sanat yoluyla tanıtmayı hedefleyen festival, uluslalar arası çapta Türkiye’yi büyük bir başarıyla temsil eden Türk Orkestra Şefleri’ni Efes Antik Tiyatro’da buluşturuyor.15 Haziran 2006 Perşembe günü, İKSEV Festival Orkestrasının vereceği konserle başlayan üç aylık festival maratonu sanat yoluyla, kültürel ve sanasal beğenilerde çıtayı yükseltmek ve İzmir’i bir Kültür Sanat Başkenti haline getirmek.

Açılış Konserinin ana teması, Türk Çağdaş Müziğinin yerleşmesine gelişmesini teşvik eden Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giden ve ‘Türk Beşleri’ olarak de bilinen bestecilerin eserlerinden oluşuyor. Cemal Reşit Rey, Hasan Ferit Anlar, Ulvi Cemal Erkin, Ahmed Adnan Saygun ve Necil Kazım Akses’in eserleri, yine dünya çapında başarı kazanmış şeflerimiz,
Gürer Aykal, Rengim Gökmen, Erol Erdinç, Naci Özgüç ve İbrahim Yazıcı yönetiminde, İKSEV Festival Orkestrası tarafından seslendiriliyor. Ulvi Cemal Erkin ve Hasan Ferit Alnar’ın 100. doğum Yıl Dönümlerine karşılık gelen açılış festivali, bu yıl daima sanatın ve sanatçının dostu olmuş olan Merhum İzmir Belediye Başkanı Sayın Ahmet Priştina’ya ithaf ediliyor. Konser, 20 Yıl Şerefine CD’ye kaydedilerek , İKSEV’in 20 .Yıl armağanı olarak sanat severlerin beğenisine sunulacak.

Festivalin ikinci etkinliği, sanat dünyasında taze bir bahar havası estirecek olan ‘Genç Soluklara’ ayrılmış. İzmir Kültür ve Eğitim Vakfı (İKSEV), zengin deneyimler ve başarılı sanat etkinlikleri sığdırdığı geçmişine eğitimi de ekliyor. Son iki yıldır sürdürdüğü, nitelikli müzik ve dans eğitimi faaliyetleri ve atölye çalışmalarıyla yetiştirdiği gençleri, ilk defa uluslar arası bir festivalde, sanatseverler ile buluşturuyor. Sanat hayatlarının başında olan yetenekli ve gelecek vaat eden gençleri teşvik eden bu girişim, aynı zamanda gelecekte büyük sanatçılar olacak olan bu gençleri seyirciyle tanıştırıyor. Bu kapsamda, ‘Genç Soluklar Dizisinin’ ilk konseri, 17 Haziran 2006 Cumartesi günü Celsius Kütüphanesi’nde gerçekleştiriliyor. İngiliz Cottesmore Okul Korosu ve Akademi İKSEV Korosu zengin bir programla festival izleyicisinin karşısına çıkıyor. Sevilen müzikallerden, klasik müzik parçalarına kadar geniş bir yelpazede renkli bir program sunacak olan gençler böylelikle festival tarihinde bir ilke de imza atıyorlar.

Festivali dördüncün etkinliği, Mozart’ın en az bilinen 2 perdelik ‘La Clemenza Di Tito’ (Titus’un Merhameti) adlı operaya ayrılmış. Bu yıl bütün dünyada, Mozart’ın doğumunun
250. yılı kutlamaları kapsamında, Mozart’ın eserleri seslendiriliyor. Akbank’ın sponsorluğunda, Şef Cem Mansur yönetimindeki Akbank Oda Orkestrası ve İpswich Korosu, Mozart’ın en az bilinen eserlerinden biri olan 2 Perdelik ‘La Clemenza Di Tito’ (Tito’nun Merhametini) konser versiyonunu Efes Celsius Kütüphanesi’nde sergileyecek. İngiltere’nin en eski korosu olan İpswich korosu 182 yıllık bir geçmişe sahip

Festivalin beşinci etkinliği, Türk Tiyatrosu’na ve Keşanlı Ali destanına ayrılmış. Türk Tiyatrosu’nun en büyük ustalarından biri olan Haldun Taner denince akla hemen ‘Keşanlı Ali Destanı’ geliyor. Türk Tiyatrosu’nun en önemli eserlerinden ve müzikallerinden biri olan ‘Keşanlı Ali Destanı’, İzmir Festivali’nin beşinci etkinliği oluyor. İzmir Devlet Tiyatrosu sanatçılarının yer aldığı oyunu, yine İzmir Devlet Tiyatrosunun ‘Bir Efes Masalı’, ‘Terzi’ gibi sahneye koyduğu sıra dışı oyunlarıyla sevilen ve tanınan, yine sıra dışı bir yönetmen Bülent Arın sahneye koyuyor. Geçtiğimiz yıllarda, Keşanlı Ali Destanı oyununu İzmir Makine Mühendisleri Odası, Kentin Oyuncuları Tiyatro Topluluğu için sahneye koyan Bülent Arın’ın oyunu sahneleyişi başarılı bulunmuş ve oyun çok beğenilmişti. Keşanlı Ali Destanı, Uluslararası İzmir Festivali kapsamında, 21 Haziran Çarşamba günü saat 21.30’da İzmir Fuar Kültürpark Açık Hava Tiyatrosu’nda sanat severlerin beğenisine sunulacak.

Jethro Tull tartışmasız bir rock klasiği ve festivalin altıncı etkinliği olarak, gençlerin ve kalbi daima genç kalacakların nabzını tutuyor.Tiyatrodan operaya, klasik müzikten rock müziğine kadar İzmir Festivali programında yok, yok. Tüm sanat severlerin beğenilerine hitap edecek nitelikte, kaliteli ama yediden yetmiş yediye geniş bir yelpazede, her yaştan izleyicinin beğenisine göre hazırlanan programda bu sefer Rock dünyasının efsane topluluğu Jethro Tull var. Jethro Tull denince de kuşkusuz akla grubun ardındaki flüt ve ses olan Ian Anderson geliyor. Ian Anderson, 20. Yaşını kutlayan İzmir Festivalin’e, 43.sanat yılı özel projesiyle katılıyor. Şef John O’Hara yönetimindeki Bilkent Senfoni Orkestrası eşliğinde Ian Anderson, Jethro Tull’un ölümsüz şarkılarını festival seyircisi için seslendiriyor. Bilkent Senfoni Orkestrası’na konuk sanatçı olarak flüt sanatçısı Şefika Kutluer ve keman sanatçısı Lucia Micarelli katılıyor. Konser 23 Haziran Cuma günü, saat 21.30’da İzmir Fuar Açık Hava Tiyatrosu’nda izlenebilir.

Kültür ve Turizm Bakanlığı İzmir Devlet Klasik Türk Müziği Korosu, İzmir Festivali programına, ‘Meraga’dan Symrna’ya’ isimli özel bir projeyle katılıyor.Pınar’ın sponsorluğunda, Sabancı Kültür Merkez’inde bir konser verecek olan Kültür ve Turizm Bakanlığı, İzmir Devlet Klasik Türk Müziği Korosu’nu Şef Hayati Çiftçi yönetiyor. ‘Meraga’dan Symrna’ya’ adlı konsere, solist olarak Melahat Gülses katılıyor.

Festival’de sekizinci etkinlik olarak Moskova Musica Viva Oda Orkestrası var. Mozart’ın doğumunun 250 Doğum Yılı kutlamaları etkinlikleri kapsamında çeşitli konserler veren orkestra’ya solist sanatçı olarak keman sanatçısı Tuncay Yılmaz eşlik ediyor. Mozart’ın Milano Senfonisi, 3 Numaralı Sol Majör Keman Konçertosu ve 29. Senfoni’nin seslendirileceği konserde, Moskova Musica Viva Oda Orkestrası’nı Şef Alexander Rudin yönetiyor. Konser, İzmir Ticaret Odası’nın katkılarıyla, 30 Haziran 2006 Cuma günü, Efes Celsius Kütüphanesi’nde gerçekleştiriliyor.

Yamato Japon Davulcuları, Japonya’nın sanat elçileri ve benzersiz sahnelemeleriyle şimdiden İzmir Festivali’nin unutulmaz etkinliklerinden biri olacağa benzer. Festivalin dokuzuncu etkinliği, 3 Temmuz 2006 Pazartesi günü, İzmir Fuar Açık Hava Sahnesi’nde Yamato Japon Davulcuları ile gerçekleştirilecek. Benzersiz sahne gösterileriyle, ‘Tanrı’nın Sesi’ lakabını alan ‘Yamato Japon Davulcuları’, 13 yıldır dünyanın hemen hemen her yerinde sayısız konserler vermiş. Japonya’nın Nara kentinde kurulan ve ‘Wadaiko’ geleneksel Japon davullarıyla gerçekleştirilen sahne gösterisinin adı Kami-Nari, yani Gök Gürültüsü. Davul ustası Yamato’nun Kami- Nari isimli gösterisi, Fuar Açık hava Tiyatros’nda izlenebilir.

İzmir Festivali’nin onuncu etkinliği caz müziğinin büyük ustalarından birine, Chick Corea’ya ayrılmış.Mozart, müzikal dehasıyla müziğin bütün disiplinlerinde çalışan sanatçıları derinden etkiliyor. Bunlardan biri de Chick Corea. Sanatçı, Uluslara arası İzmir Festivali’ne ‘In The Spirit of Mozart’ adlı özel projesiyle katılıyor. İzmir Festivali’ne ikinci kez gelen Chick Corea, Bavyera Oda Orkestrası eşliğinde, Mozart’a adadığı 2i Piyano konçertosunu ve düzenlemesini yeniden yaptığı 24. Piyano Konçertosunu seslendirecek.Konser, Eczacıbaşı’nın katkılarıyla 5 Temmuz 2006 Çarşamba günü Çeşme Kalesi’nde verilecek.
.
Tüm dünyayı kasıp kavuran Fado rüzgarı, İzmir Festivali’nde on birinci etkinliği oluşturuyor.
Portekizlilerin gururu olan Fado Kraliçesi Katia Guerrerio, 8 Temmuz Cumartesi günü Çeşme Kalesi’nde. İzmir Portekiz Fahri Konsolosluğu’nun katkılarıyla gerçekleştirilecek olan konserde, Katia Guerrerio Fado’nun en güzel örneklerini sunacak.

Omara Portuonda, Küba’nın dünyaya açılan sesi. Küba parçalarını hemen hemen dünyanın her yerinde söyleyen ve Küba şarkılarını dünyaya sevdiren Omara Porduondo, 13 Temmuz Perşembe akşamı, Çeşme Kalesi’nde vereceği konserde ‘Flor de Amor’ isimli albümünden seçtiği parçaları seslendirecek. Sanatçı, zengin bir ses aralığına sahip mükemmel sesiyle, parçaları balad havasında seslendirebilme yeteneği ile tanınıyor. Verdiği konserler sırasında, izleyicisiyle müzikal dille kurduğu renkli iletişim sanatçıyı çekici kılan özelliklerinden biri olarak biliniyor.

İzmir Festival’inin artık gelenekselleşen ve bu yıl altıcısı yapılacak olan Türk Yunan Buluşması kapsamında, Kelsos Enseble 18 Temmuz Salı günü, Efes Celsius Kütüphanesi’nde
yer alacak. Kelsos Ensemble, 16. ve 18. yüzyıllar arası erken Rönesans ve Barok dönemi eserlerini, o dönemlere ait ‘Viola da gamba ve theorbe’ gibi sazlarla seslendirecek.

Festivalin bu yıl ikinci tiyatro etkinliği ise Antigone. Klasik Yunan Trajedisi Antigone’u Ankara Devlet Tiyatrosu sahneye koyuyor. Efes Antik Tiyatro’da sahnelenecek olan Sophokles’in ‘devletin baskısına karşı birey özgürlüğünü’ işlediği eseri, sezonun en çok beğenilen oyunları arasında yer alıyor. Ayşe Emel Mesci’nin sahneye koyduğu Antigone 20 Temmuz Perşembe günü Efes Antik Tiyatro’da sahneleniyor.
Genç Soluklar Dizisi ve Akdeniz Gençlik Orkestrası Konserleri, Ağustos ayının ve festivalin son iki konseri olma özelliğini taşıyor. 1984 yılından beri 15 ayrı ülkeden 85 müzisyenin bir araya gelmesiyle oluşan Akdeniz Gençlik Orkestrası, Doğuda Esintiler adını taşıyan ilk konserini 19 Ağustos Cumartesi günü Efes Antik Tiyatro’da verecek. Jacques Mercier yönetimindeki, Akdeniz Gençlik Orkestrası ikinci konserini ise 20 Ağustos Pazar günü Bergama Asklepion Tiyatrosunda gerçekleştiriyor. Türkiye’den altı sanatçının katıldığı, Akdeniz Gençlik Orkestrası 18- 25 yaş arasındaki gençler için bir eğitim niteliği taşıyor.

12 Haziran 20 Ağustos tarihleri arasında yapılacak olan 20. Uluslar arası İzmir Festivali biletleri, Biletix tarafından satılıyor. Bilet fiyatları 10 - 100 YTL arasında değişiyor. İKSEV, her yıl olduğu gibi öğretmen, öğrenci, emekli ve 60 yaş üzeri seyircileri için yüzde 50 indirim uygulanıyor.Ayrıca en az on kişilik toplu alımlarda yüzde 20 indirim uygulanıyor. Toplu alımlar için (232) 482 00 90/ dahili 108 numaralı telefona başvurmak gerekiyor.


20. ULUSLARARASI İZMİR FESTİVALİ PROGRAMI
12 Haziran – 20 Ağustos 2006



20. YIL MEYDAN KONSERİ

Tarih : 12 Haziran 2006, Pazartesi
Etkinlik :TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ ARMONİ MIZIKASI
Şef: Halil Aşık
Yer : Gündoğdu Meydanı
Saat : 21.30
Ücretsiz

FESTİVAL AÇILIŞ KONSERİ (Ahmet Piriştina Anısına)

Tarih: 15 Haziran 2006, Perşembe
Etkinlik: BEŞ ÜNLÜ BAGET YÖNETİMİNDE “TÜRK BEŞLERİ”NDEN BİR SEÇKİ
İKSEV FESTİVAL ORKESTRASI
Şefler ve Program:
İbrahim YAZICI: Ulvi Cemal Erkin (Köçekçe)                         
Naci ÖZGÜÇ: Cemal Reşit Rey(Türkiye-senfonik şiir)          
Rengim GÖKMEN: Ahmet Adnan Saygun(Orkestra İçin Çeşitlemeler)           
Erol ERDİNÇ: Necil Kazım Akses(İtrî’nin Nevâ-Kâr-ı Üzerine Scherzo)
Gürer AYKAL: Hasan Ferit Anlar (Prelüd ve İki Dans)               
Yer : Efes Antik Tiyatro
Saat : 21.30
1. Bölüm: 50 YTY, 2. Bölüm: 20 YTL

GENÇ SOLUKLAR DİZİSİ - I
COTTESMORE SCHOOL CHAPEL CHOIR ve AKADEMİ İKSEV KOROSU KONSERİ

Tarih : 17 Haziran 2006, Cumartesi
Etkinlik : COTTESMORE SCHOOL CHAPEL CHOIR ve AKADEMİ İKSEV KOROSU’nun Konseri
Yer : Celsius Kütüphanesi
Saat: 21.30
10 YTL

“LA CLEMENZA DI TITO” W.A. Mozart (Opera, 2 perde - konser versiyonu)

Tarih : 19 Haziran 2006, Pazartesi
Etkinlik: “LA CLEMENZA DI TITO” W.A. Mozart (Opera, 2 perde - konser versiyonu)
AKBANK ODA ORKESTRASI, IPSWICH CHORAL SOCIETY
Şef: Cem Mansur
Koro Şefi: Stephen Ramsey
Yer: Celsius Kütüphanesi
Saat:21.30
25 YTL.
KEŞANLI ALİ DESTANI

Tarih : 21 Haziran 2006, Çarşamba
Etkinlik : KEŞANLI ALİ DESTANI - İZMİR DEVLET TİYATROSU
Yazan: Haldun Taner
Yönetmen: Bülent Arın
Yer : Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu
Saat 21.30
1. Bölüm: 30 YTL, 2. Bölüm: 20 YTL, 3. Bölüm: 10 YTL

IAN ANDERSON plays the ORCHESTRAL JETHRO TULL

Tarih : 23 Haziran 2006, Cuma
Etkinlik : IAN ANDERSON plays the ORCHESTRAL JETHRO TULL
Bilkent Gençlik Senfoni Orkestrası
Şef: John O’Hara
Solist: Ian Anderson
Konuk Solistler: Şefika Kutluer, flüt; Lucia Micharelli,keman
Yer : Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu
Saat : 21. 30
1. Bölüm: 90 YTL, 2. Bölüm: 60 YTL, 3. Bölüm: 30 YTL

MERAGA’dan SYMRNA’ya İzmir Devlet Klasik Türk Müziği Korosu

Tarih : 26 Haziran 2006, Pazartesi
Etkinlik: MERAGA’dan SYMRNA’ya İzmir Devlet Klasik Türk Müziği Korosu
Şef: Hayati Çiftçi
Solist: Melihat Gülses
Yer : Sabancı Kültür Sarayı
Saat : 21.30
Salon: 25 YTL, Balkon: 10 YTL

MOSKOVA MUSICA VIVA ODA ORKESTRASI & TUNCAY YILMAZ
MOZART 2006 -“250.Doğum Yılı Konseri”

Tarih : 30 Haziran 2006, Cuma
Etkinlik : MOSKOVA MUSICA VIVA ODA ORKESTRASI &TUNCAY YILMAZ
MOZART 2006-“250.Doğum Yılı Konseri”
Şef: Alexander Rudin
Solist: Tuncay Yılmaz, keman
Program:
Wolfgang Amadeus MOZART (1756-1791)
Milano Senfonisi Sol Majör, KV.156
*Presto
*Adagio
*Tempo di menuetto
Keman Konçertosu No.3 Sol Majör, KV.216
*Allegro (Kadans: Andre Gertler)
*Adagio
*Rondo Allegro
--------
Senfoni No.29 La Majör, KV.201
*Allegro Moderato
*Andante
*Menuett
*Allegro con spirito
Yer : Celsius Kütüphanesi
Saat : 21.30
25 YTL

YAMATO “The Drummers of Japan”

Tarih : 3 Temmuz 2006, Pazartesi
Etkinlik: YAMATO “The Drummers of Japan”
Sanat Yönetmeni: Masa Ogawa
Yer : Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu
Saat : 21. 30
1. Bölüm:40 YTL, 2. Bölüm: 30 YTL, 3. Bölüm: 20 YTL

“IN THE SPIRIT OF MOZART”
CHICK COREA ve Bavyera Oda Orkestrası

Tarih : 5 Temmuz 2006, Çarşamba
Etkinlik : “IN THE SPIRIT OF MOZART” - CHICK COREA ve Bavyera Oda Orkestrası
Program: Chick Corea : 2. piyano Konçertosu,
W.A. Mozart: 24. Piyano Konçertosu, KV 491
Yer : Çeşme Kalesi
Saat 21.30
Koltuk: 100 YTL, Tribün: 50 YTL

KATIA GUERREIRO

Tarih : 8 Temmuz 2006, Cumartesi
Etkinlik : KATIA GUERREIRO - Fado Konseri
Yer : Çeşme Kalesi
Saat : 21.30
Koltuk: 60 YTL, Tribün: 30 YTL

OMARA PORTUONDO – “Flor de Amor Tour”

13 Temmuz 2006, Perşembe
Etkinlik : OMARA PORTUONDO – “Flor de Amor Tour”
Yer : Çeşme Kalesi
Saat : 21.30
Koltuk: 100 YTL, Tribün: 50 YTL



KELSOS ENSEMBLE

Tarih: 18 Temmuz 2006, Salı
Etkinlik : KELSOS ENSEMBLE
Şef: Nikos Nikolaides
Yer : Celsius Kütüphanesi
Saat : 21.30
25 YTL

ANTIGONE- Sophokles

Tarih : 20 Temmuz 2006, Perşembe
Etkinlik : ANTIGONE- Sophokles -Ankara Devlet Tiyatrosu
Yazan: Sophokles
Yönetmen: Ayşe Emel Mesci
Yer : Efes Antik Tiyatro
Saat : 21 .30
1.     Bölüm: 25 YTL, 2. Bölüm: 10 YTL

GENÇ SOLUKLAR DİZİSİ – II
AKDENİZ GENÇLİK ORKESTRASI

Tarih :19 Ağustos 2006, Cumartesi
Etkinlik :AKDENİZ GENÇLİK ORKESTRASI
Şef: Jacques Mercier
Yer : Efes Antik Tiyatro
Saat : 21.30
10 YTL.

AKDENİZ GENÇLİK ORKESTRASI

Tarih : 20 Ağustos 2006, Pazar
Etkinlik : AKDENİZ GENÇLİK ORKESTRASI
Şef: Jacques Mercier
Yer : Bergama Asklepieon Tiyatrosu
Saat : 21. 30
10 YTL

TÜM ETKİNLİKLER SAAT 21.30’ DA BAŞLIYOR…

BİLET SATIŞ / Tıckets Available At ( Biletix Logosu)


Çağrı Merkezi / Call Center                : 0.216 556 98 00
Bilet Gişeleri / Box Offices

İzmir
•     İKSEV - Fuar Lozan Kapısı                     : 0.232 483 03 08
•     D&R - Göztepe                     : 0.232 224 81 51
•     Pan Kitabevi - Karşıyaka                          : 0.232 369 11 99
•     D&R - Alsancak                              : 0.232 464 10 15
•     İletişim Kitabevi - Alsancak :0.232 463 23 01- 03

Çeşme
•     Migros - Atatürk Bulvarı No: 133
•     Altınkapı Restaurant - A. Karataş Cad. No: 20, Ilıca

Selçuk
•     Efes Müzesi                          : 0.232 892 60 10


Bodrum
•     Marina Yacht Club - Neyzen Tevfik Cad. No: 5
•     İskele Market - Dr. Alim Bey Cad. No: 5
•     Kaleönü


NOT : Öğretmen, öğrenci, emekli ve 60 yaş üstü için % 50 indirim geçerlidir.
En az on kişilik gruplara yüzde 20 indirim uygulanır.








Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sanat ve sanatçılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
'Kafkas Tebeşir Dairesi'nin Sebeb-i Hikmeti... ''
Anton Çehov'dan Arthur Miller'a, Modern Zamanlarda Düşlerin
Ahmet Adnan Saygun"un Mirasını Taşıyan Onurlu Bir Sanatçı : Rengim Gökmen
İlhan Berk"in Şiirleri ve Sait Faik"in Öykülerini Gravürde Eriten Adam: Fatih Mika
Commedia Dell"arte İşliği : Michele Guaraldo, Simone Campa ve Korsanlar
Cemal Süreya"dan "Üstü Kalsın" : Hakan Gerçek
Ağır Abla Cecilia"nın Müridinden Faydalı Hayat Dersleri : Ayhan Sicimoğlu
Romanya Ulusal Tiyatrosundan Bir Baş Yapıt : Fırtına
Shakepeare"den Verdi"ye : Falstaff Operası
Tiyatro Soluyanlardan "Koca Bir Aşk Çığlığı"

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Varmış Hiç Yokmuş
"Beni Ben mi Delirttim?" : Ferhan Şensoy
Ermişler Ya da Günahkarlar, İyilik Ya da Kötülüğün Dayanılmaz Lezzeti…
Sineklidağ"ın Efsanesi : Keşanlı Ali"nin İbretlik Öyküsü
Sahibinden Az Kullanılmış "İkinci El" Stratejiler
Tek Kişilik Oyunların Efsane İsmi : Müşfik Kenter
Yağmur Yağıyor, Seller Akıyor, Kral Übü Camdan Bakıyor
Efes'li Herostratus ve 'Hukukun Üstünlüğü İlkesi'
Tanrıların Takıları
Ruhi Su"nun İzinde : Köy Enstitüleri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İbneler ve Çocuk Cesetleri [Şiir]
Komşu Çocuğu [Şiir]
Bir Bardak Soğuk Suyun Hatırına… [Şiir]
İhtiyaçtan [Şiir]
Deli mi Ne? [Şiir]
Sakız Reçeli Seven Yare Mektuplar [Şiir]
Bir Nefes Alıp Verme Uzunluğunda… [Şiir]
Lord'umun Suskunluğunun Sebeb-i Hikmeti... [Şiir]
Pimpirikli Hanımın, Pimpiriklenmesinin Nedeni… [Şiir]
Yere Göğe Sığamıyorum… [Şiir]


Seval Deniz Karahaliloğlu kimdir?

Bazı insanlar için yazmak, yemek yemek, su içmek kadar doğal bir ihtiyaçtır. Yani benimki ihtiyaçtan. Bir vakit, hayatımla, ne yapmak istiyorum diye sordum kendime? Cevap : Yazmak. İşte bu kadar basit.

Etkilendiği Yazarlar:
Etkilenmek ne derecede doğru bilemem ama beyinsel olarak beslendiğim isimler, Roland Barthes, Jorge Luis Borges, Braudel, Anais Nin, Oscar Wilde, Bernard Shaw, Umberto Eco, Atilla İlhan, İlber Ortaylı, Ünsal Oskay, Murathan Mungan,..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Seval Deniz Karahaliloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.