Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Gözlerimin ta en uzak millerine kadar Kaç milyon kilometre ruhumun derinliklerinde Kainatımın sonsuzluğunda Esip geçen bir rüzgar gibi körpesin Bakışlarının sadeliğine adayım Akşamların kuytuluğunda terbiyesizleşen Nefis canavarının fısıldadığı yanlışları düzeltensin Yürek kokan şiirlerimi şiirselleştiren Ve ruhumu küreselleştiren Kaçamak ve sınırsız kalp çarpıntılarımın Tam orta yerinden fışkıran okyanussun Sen var ya sen Ürkekliğimin at nalı koşuşunda yumuşak bir jokey Ve kaçışında düşüncelerimin senden Devleri dizginleyen kırbaçsın Akşamların yıldız mevsiminde Titrekleşen bakışmalarımda iki damla yaş Boğulan ruhumda sensizlikten Sonsuza uzanan bir feryatsın Leş gibi yıkıldığım yerde ölüme Damar damar fışkıran hayatsın Kalbim bir kalpten bir kalbe koşarken Beni durdurup coşturan ezansın Sen var ya sen Hüzün akşamının gecesinde Sabahı müjdelersin yalnızlığıma Bakışlarınla vurup kaçarken Aklımın en hassas yarasına Kıpkırmızı gülleri sunarsın Çıldırtırsın ayrılığınla Vuslatınla beni parçalarsın Haydi bırak bu masumluğu O maskeler ardında bir canavarsın. Ebedi vuslatı ararken gönlüm Beni cehennemlere atarsın Yine de şiirlerime ruh veren Başlı başına dev bir ilhamsın Başlı başına dev bir yalansın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Oğuz Düzgün, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |