Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Seval Deniz Karahaliloğlu Çingene Pembesi Bengovilin rengine vurgun, Serçenin bıcırtısına karışan, İnceden yağan yağmurun serinliği başımı döndürüyorsa, Bil ki mutluyum. İnadına yaşamın kasavetleri binse de üstüme, Havada yağmur sonrasının tazeliğine karışan, Ekmeğin kokusunu mutlaka duyarım. Sırılsıklam ama aptal gibi mutlu, Evcazımda demlediğim tavşan kanı çayın özlemine kanarım. Hele eve atınca kendimi, Tıpkı sırılsıklam bir sokak kedisi. Yağmur damlaları süzülürken saçlarımın ucundan, Çocukluğumda yaptığım gibi, Islak ayaklarımla kenar kenar odalarıma süzülürüm. Annemden yediğim zılgıtların acısı mıdır nedir, Hala kıyın kıyın dolaşırım kendi evimde. Mutfakta kendi bildiğince şarkı söyleyen demliğin sesine, Eşlik eder camları döven küçük damlacıkların pıtırtısı. Elimde bardağımı şenlendiren, Tavşan kanı demlediğim çayım, Kurulunca cam kenarındaki köşeme, Burnumun direğini sızlatan, Gel geç hüzünleri saymazsak eğer, Hani, anlık ölümlerin sorumlusu. Çiçeklerimi, İnceden yağan yağmuru Ve hayatı seyrederim. Sahi, var mı benden daha mutlusu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seval Deniz Karahaliloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |