Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Yani nasıl anlatmalı ki; böyleeee... Hani, herşeyi bir anda bırakıp, çekip gitmek ve bir balıkçı kasabasında yaşamak istersin ya, onun gibi aslında. Veya, yaşadığın herşeyin içinde en heyecanlısı, en kalp çarptıranı oymuş gibi gelir ya, onun gibi birşey... Yani, yaşanan herşeyi unutmak, değerlerden bir nebze vazgeçmek, sana yakışmayan şeyleri yapabilme gücünü bulmak gibi birşey. “Ben, bu saate kadar gerçekten uğraştım ama, ama olmuyor, müsait bir yerde inecek var, çünkü çok tatlı bir durak buldum” demek istersin ya, onun gibi işte. Hani, ilk kez birisi bizati senin lisanında konuşmaya başlar ve sen hayretle bakarsın ya; seni en fazla vuran kelimeler aslında onun olağan kelime dağarcığının içindedir ve sen şok olursun hani,öyleee... Hani,o hep konuşsa ve sen aslında söylemek istediklerini onun sayesinde söylemiş olsan gibi birşey.O anlatsa sen sadece kafanı “Evet” anlamında sallasan ve bunun tadını çıkarsan öyle bir duygu işte. Seni tetikleyen kelimeleri, ardı ardına söylese hani, ne hissedersin? Veya, midene kramplar girecek kadar seni heyecanlandırsa? Kavrasa ve kapsasa seni mesela? “Ay evet ben bir çemberin içindeyim, ve evet tanrım bu işte aradığım” desen öyle birşey. “Yani aslında daha sorunlu ve zor ama, ne biliyim, anlıyor köpek beni” dersin ya... Hay Allahım! Anlatabildim mi Sayın Okuyucuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! Bak gerçekten, yıkılıyor Tofita yaniiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Yani, uzattırma bana bu yazıyı, “Öyle” dediğimde anla sen deeeeeeeee!! Yani, koy kendini benim oturduğum sandalyeye, karşına da al sana bunları hissettiren insanı, ne yaparsın?! Ben, yapmak istiyorum senin o tüm ahlaklı ve ahlaksız düşüncelerini.Ama durduruyorum kendimi... Ay Allahım! Anladınsa ses ver Okuyucuuuuuuuuu!!!!!!!!! Napiim ben şimdiiii!!!?????????
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |