..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Alp Şahin




4 Ekim 2022
Bir Carrefour Akşamı  
Alp Şahin
Bir Carrefour hatırası tadında... Fakat çok daha fazlası var baktığında...


:GIE:
Az önce Carrefour’dayım… İki üç arpa suyu alayım da dünyevi şeyleri çok da dert etmeyeyim dedim…Neyse işte aldım, sıraya geçtim, bekliyorum… Önümde de dört kişi var… Çok şükür ki fakir ama 50K kazanıyor havasında yaşayan toplumuz… Herkesin elinde maximum 4-5 parça var… Dolayısıyla ben de haliyle sıra 5 dk’ya biter kafasındayım.

Velhasıl “bir dakika” deyip kasiyer gitti geldi, “kusura bakmayın, yeni fiyatı koymamışız kilosu 18 TL değil 21 TL… Dilerseniz iptal edebilirim” dedi… Baktığında olağan…Kalp – damar ameliyatı yapmıyor eleman… Depolama ve satış yapıyor… Müşteri sanıyorum – göremedim çünkü – “öyle yazmıyor ama” kaprisi yapınca eleman kontrol etti ve beraberinde alternatif üretti. Dolayısıyla müşterinin yapacağı iki şey var. Ya tamam, ya devam.

Yine de işte o müşterideki o tripleri gördüm ya… Delirdim… O sağa sola bakıp, zamana ve sıradakilere saygısızlık yaptığı ukala gülümsemeler… Numaradan şaşırma hareketleri… Yani hiç beklemiyordum sizden tripleri… Tamam ama ben o fiyatı gördüm bir kere cümleleri…

İçimden bir ses dedi ki… Beyler bir dakika, sıradan bir geçebilir miyim de… Elemana da al 200 TL… Siktir git, bir daha da buraya gelme de, dedi… Yine de ben o cümleyi demedim… O da 360 TL küsürlük alışverişini yaptı belki 357 TL de olabilirdi muazzam bir kayıp ama işte bu kafa hep kaybedecek… Küçük dertlere kafa yoran insanlar hep ama hep kaybedecek.

Niye? Yazdırmayın işte… Elemanın ceketine sümük sürmüşler, yaş olmuş 73, ingilizce yok, vizyon yok, 15 sene sonra baş örtüsü diyor… Siz de hala ama hala bir şeylerin değişeceğini sanıyorsunuz… Yeniliklere açık olun… Küçük hatalara kafayı takmayın… Büyük resmi görmeye bakın… Her alanda… Valla.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Haklısın
Gece Gündüz
Prometheus
Sorarlar Ademoğlu’na
İki Biradan Çok Daha Fazlası
Bir Sivilin Gözünden Savaş
Akıl Oyunları
Meczup
Gazete Gibidir Kadın
Dinsiz Bir Dunya

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Biraz Ara
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
Tanrıça Hera
Uğruna Nefes Alıp Verdiğim
Kötüyü Cezalandıranlar
Çatlama ve Çatlatma
Bir Avuç İyi İnsan
Evlilik Kurumu
Azmi Karamahmutoğlu
Amin Diyelim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.