Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
paylaşımların altına yorum yazanlar dişe dokunur şeyler demiyor mangal partisindeymişiz gibi şeyler yazıyorsunuz Allah aşkına kitap okuyun, düşünün mangal partisinde gibi takıl, sonra şunu de: “Bu ortamda kadınlarla arkadaşlık kurma yeri değil.” peki, neresi be kardeşim? insanlar aç. sefil. e tabi size yazacaklar. adam gibi yanıt yazarsan… karşındaki adamsa utanır, yazmaz. ama buradan çığlık atmayı kes: burası ilişki kurma yeri değil diye. her yer ilişki kurma yeridir her yer sevişme yeridir Edip Cansever’in şiirleri en güzel sevilme yeridir. yaz akşamı üstü… yola oturmuş çift…ergen çift…araçlar geçip dururken yolda sohbet ediyor, kimseyi takmıyor, asfalta oturmuşlar, uzun uzun seyrettim onları, algılarına taptım aşık oldum. burada bu algıda olan adamlar var, kadınlar var. sen kapa çeneni tokat yiyeceksin yüreğimden senin gelişimin durmuş eğlen, gül. burası iş bulma ortamı asla olamaz. Charles Bukowski’nin hayatı, pansiyon odaları en güzel kız bulma ve sevişme yeridir sonsuz salıncaklar “Fareler ve İnsanlar.” Steinbeck, al oku da öyle aç ağzını be gariban işsiz arkadaş. iş bulmak için çırpınan kardeş. iş arama, takıl kafana göre. iş sana asıl o zaman gelir hayırsız sevgili peşinden koştukça kaçar senden, senin iş arayışın bu hesap en güzel sevişme yeri Ece Aydan şiirleridir en güzel ağlama duvarı en büyük çığlıkları atabileceğin: “Yort Savul.” en güzel sevişme yeri sevgili babamın gülümsemesi orada akıl almaz bir yeşil bir güneş var gelin çadır kurun kumsal var orada sevgilinizle denize girebilirsiniz The Doors Jim Morrison dinle konuş be kardeşim zargana ye, gülerek saçmala enerjinin altın noktalarından yıldızlar dağıtırsın evrene lan beni o kadar kastınız ki kimseye yazamıyorum! gıcıklar, işsiz garipler acınasılar… Edip Cansever’in şiirleri en güzel sevilme yeridir. kadınlar… adamlar….buradaki ruhsuz kadınlara yazmayın… size derim ki: Edip Cansever’in şiirleri en güzel sevilme yeridir. kitap okuyun… güzel kadınlar o zaman gelir size! buradaki işsiz ve içi çirkin garibanlarla vakit harcamayın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İsa Kantarcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |