Benim Kürt kardeşim artık bu ülkede Kürt olmaktan gurur duyuyor. Rahatça Kürtçe konuşuyor ve yazıyor. Benim çağdaş vatandaşım ise mini etek giyemiyorum bu ülkede özgürlük ortadan kaldırılıyor diyor. Ha senin mini eteğine ve özgürlük anlayışına! Benim Kürt kardeşime resmi ağızdan kardeşim deniyor, çağdaş vatandaşım ise kürtaj olamıyorum bu ne biçim özgürlük diyor. Ha senin kürtajına ve özgürlük anlayışına. Bu ülkede kardeşlik türküleri söyleniyor. Benim çağdaş vatandaşım ben türkü sevmiyorum piyano nerede diye soruyor. Ha senin piyanona... Benim çağdaş vatandaşım sadece piyano çalmıyor: Bu ülkenin ruhunu ve kardeşliğini çalıyor. Ey değerini elmadan bulan elma kurtları. Sizlerin niyeti bu ülkenin içini oymak. Sizin niyetiniz sonra uçup gitmek. Bu ülkede artık sizin kafalarınız ısırılıyor. Gittikçe beyinsizleşiyorsunuz. Bu ülke insanını kendi kararıyla baş başa bırakmıyorsunuz. Neden mi? Siz özgürlük Londra'da, Paris'te ve Viyana'da diyorsunuz. Siz zaten özgürlüğü bu topraklarda aramıyorsunuz. Haliniz iyi vaktiniz kötü. Boşuna vakit kaybediyorsunuz. Bu ülkeyi anlamıyorsunuz ve bu ülke için hizmet etmiyorsunuz. Bu yüzden artık ey elma kurtları bu ülkede sizler için elmalar olgunlaşma aşamasına gelmeyecek. İşte asıl bu sebepten üzülüyorsunuz. Ey elma kurtları sizler Washington elması bile bulamıyorsunuz. ABD'den yardım alamıyorsunuz. Bu ülkede papazlar üzerinden pişti oynayamıyorsunuz. Bu ülkede Allah'ın yarattığı hiçbir şeyi sevmiyorsunuz. Çünkü siz aslında Allah'ı sevmiyorsunuz. Putlaştırdığınız egolarına tapıyorsunuz. Sizin bu ülkede ve dünyada kemireceğiniz hiçbir şey kalmıyor. Bu yüzden kendinizi kemiriyorsunuz. Aslında iyi de ediyorsunuz.