"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Lügatimizden birçok sözcüğü silmek zorunda kalıyoruz. Tek sayfayla yaşamaya çalışıyoruz. Sözlüğümüzde, nefes almak, karnını doyurmak, karı bulmak, yatırmak, kaldırmak, dolandırmak, soymak karanlık köşelerde dolaşan bir fettan gibi dolaşıyor. Sözlüğümüz densizlikle yazılıyor, sonra insanların ellerine tutuşturuluyor. Bunu okuyanlar küfürbaz oluyor. Herkes küfrün kitap ehli oluyor. Özgür köpeğimin adıdır, tasmasıyla dolaşıyor. Hırlıyor, kuyruk sallıyor. Artıklarla besleniyor. Köpeğim özgürce havlıyor. Isırmak, ısırılmak ve köpek sevişmeleri özgürlüğü arttırıyor. İnsanlığın bir ütopya olduğunu havlıyor. İnsanlığın olmadığı yerde din de, özgürlük de, ideoloji de beni ısırıyor. İnsanlıktan nasibini almamış her şey bitleniyor, kaşındırıyor. Özgürleşmek istiyorum, insanca. Artıklarla beslenmeden tasmalar takılmadan insanca özgürleşmek istiyorum. Alabildiğine özgürleşmek istiyorum, zihnim manipüle yapılmadan, sübliminal mesajlarla doldurulmadan, salyalar akıtmadan özgürleşmek istiyorum. Kendimden utanmadan ve utandırılmadan yaşamak istiyorum. Daralmadan ve daratılmadan insana inanarak özgürlüğü boynumda taşımadan yaşamak istiyorum. Çok mu şey istiyorum?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |