Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Bu gün "Kahve Molası"na konuk oldum ama program bugün değil haftya bu gün yani 22 Kasım 2010 Pazartesi Saat 10:30'da yayına girecekmiş... Kahve Molası dediğim Malatya'nın ilk uydu televizyonu VTV/Vuslat Televizyon'nda, hafta içi her gün Hacer Dede'nin hazırlayıp sunduğu bir program. Programın formatında ne işlenir nelerden bahsedilir bilmiyorum, bu güne kadar izlemiş de değilim ancak beni de davet ettiler katıldım. VTV Malatyamzda yayın yapan altıncı televizyonumuz. Ayrıca uydu üzerinden yayın yapması nedeniyle ilk uydu televizyonumuz. VTV Malatya'da ilk olmanın avantajlarından ne kadar fadalanır, ne gibi bir performans sergiler bilemiyorum zira henüz çiçeği burnunda bir televizyonumuz. Temennim odur ki VTV, Malatya kültürümüzü gereği gibi, hakkını vererek tanıtmasında katkı sağlar. İyisi mi ben yine Kahve Molasına döneyim... Kahve Molası'na, Malatyamızın değerli ses ve bağlama sanatçılarından Yakup Fırat tavsiyesiyle davet edilmiştim. Dolayısıyla ben konuk olacağım programcıyı, programcı da beni tanımıyordu. İlk kez konuk olacağım program benden dolayı aksamalara neden olmasın diye söylenen saatten önce televizyona gittim.Bu televizyona ilk gidişimdi. Kurulduğundan/yayına geçtiğinden beri, niyetim bir hayırlı olsun ziyeretinde bulunmaktı lakin iş yoğunluğu nedeniyle bir türlü bu ziyareti gerçekleştiremedim. 'Hayırlı olsun' ziyeretini yapmalıydım, diye düşünüyorum zira televizyon ekibinin çoğu benim -eski- samimi arkadaş ve dostlarımdı.Bu düşüncelerle kapıdan içeri girdim ve güvenlikçi refakatında genel müdürün odasına alındım. Gelen Müdür benim eski arkadaşlarımdandı. Kendisinden daha sıcak bir karşılama beklerdim, lakin bir de misafiri oturduğu için yada o gün kafası bozuk olduğu için, zoraki bir 'hoş geldin'den gayrı ne sordu ne de bir şeyler ikram etti. İlginç bir şey daha oldu; programcı güvenlikçiden beni sormuş, o da Genel Müdür odasında oturduğumu söylemiş. Oysa ben Genel Müdür odasında değil sekreteryada bir koltukta oturup programcının gelmesini bekliyordum. Çok geçmeden genç bir hanımefendi hızla beni geçip Genel Müdür odasındaki beyefendiye 'Şevket Bey buyrun programa alalım sizi" dedi... Kahve Molası'yla ilk tanışmamız böyle başladı. Sonra yanımda getirdiğim kitaplarımı takdim ettim. Programa benden başka iki kişi daha vardı. Onlar bağlama ustaları ve ses sanatçılarıydı. Aslında onlarla birlikte program benim de işime gelirdi lakin sütüdyoda yer olmadığından dolayı programın ilk bölümüne ben yalnız alındım. Yarım saatlik devam edecek yarım programa (yarım, diyorum zira diğer yarısını da ses sanatcı kardeşlerim alınarak tamamlanacak) Kahve Molasına böylece girmiş/alınmış oldum. VTV'ye ilk kez konuk oluyordum ancak heyacanlı değildim. Zira bu benim ilk televizyon programa katılışım değildi. Ulusal olarak; ilk konuk olduğum televizyon Hilal Tv. idi. Sonra Uluslararası, Katar'dan, El-Cezire'den tut İran televizyonuna kadar röportajlar verdiğim olmuştu. Kaldı ki, iyi-kötü yine Malatyamızda yayın yapmakta olan yerel televizyonlarından Kanal Malatya'da da üç aylık program yapmıştım. Yani demek istiyorum ki ekranlarla sorunum yoktu, heyecanlı değildim lakin kafam bozuktu, en yakın eski arkadaşlarımın/dostlarmın beni böyle karşılamaları canımı sıkmıştı. Bu sıkkınlık yarım saatlik program süresinde devam etti. Lakin yine de merak edeniniz varsa; 22 Kasım 2010 Pazartesi günü saat 10:30'da yayınlanacak Kahve Molası programının birinci bölümünü izleyebilirsiniz.. Hatta ikinci bölümünü de izleyeyiniz ne olacak, ben olmasam da olur; türkü dinlersiniz saz çalanı izlersiniz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |