Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Tahmin ettiğim gibi; Artık yok… Ne çok korkmuşum meğer Rahat etmesin ruhum diye savaşmışım kendimle, Işığı gördüm ya şimdi, anladım. Ne çok korktuğumu; gereksiz yere, Işığı gördüysem bile görmemezlikten geldiğimi, Neden ışığa bakmadığımı anladım. Artık karanlık yok. Sorular var ama cevaplarıyla birlikte. Acılar var ama merhemleriyle birlikte. Sıcaklık var yalnız kalan, soğuk kalbini ısıtacak kadar. Işık var her şeyden öte… Her yere yetecek kadar. Birkaç ufak tefek şey lazım buraya gelmek için; İyice düşünmek; düşünmekten, sorgulamaktan korkmamak, Zamanın akıp gitmesini önlemek yerine, İzin verip akmasına, onu izlemek gerektiğinde Masalımsı şeyler dilemek yerine, gerçekçi olup, gerçeğin masalını yaratmak lazım. Kendinize sormalısınız bazen ben nerdeyim, Aslında ben kimim ve gerçek miyim? Lüzumsuz yere üzüyor muyum kendimi? Bilmek istediğim şeyler çok mu az? İnsanlar mı öldü yoksa ben mi çok yaşadım? Madem bu soruları sordum ve cevabı yok hiçbir yerde, İlgisiz mi bıraktı Tanrım beni, yoksa Zindanlarımı ben mi yarattım, karanlığımda mıyım? Dinleyin sonra sessizliği; İnce bir sızı duyarsın kalbinde, korkma. Ruhun uyanıyor, korkma, sevin; kutla gündüz gece…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hilal Akdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |