..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Halil Bıçakçı




30 Eylül 2010
Sevgiliye... Sev Diye...  
SEVSE DE BİR, SEVMESE DE

Halil Bıçakçı


Muradımı bilirsin aşkından çıldırmak arzum. İşte aşk bu diyerek naralar atmaktır muradım. İster gel bahar ol bana cennetler sun, umut dolu yarınlar için ışık ol bana, istersen de gelme muradına kavuş de cehennemlerde yanmam için ateş ol bana.


:BAIJ:
“Bütün sevgileri Alıp içimden
Varlığımı yalnız ona verdim ben
Elverir ki bir gün bana derinden
Ta derinden bir gün bana “GEL” desin?”

               Ahmet Kutsi Tecer


Merhaba Ey Sevdam,

     Vururum kendimi sayfalara, sayfalar beni sunsun diye sana. Yine aklımdasın, yine bendesin, yine billur tanelerimsin, gözlerimden nur olup akıyorsun yüreğime.

     Allah’ın emri peygamberimizin kavliyle istiyorum senden seni. Seni bana yar eden, seni bana yazar mı? Eğer vermek istemeseydi, istemeyi de vermezdi bilirim. Ve birgün benim olacağını da biliyorum.

     Yazamadığım şiirim, çözemediğim resimsin; tadamadığım lezzet, ulaşamadığım yıldızsın; çıkamadığım zirve, yaşayamadığım aşkımsın. Benim olur musun? Dertlerime derman olur musun?

     Gelir misin bitsin diye bu işkence, dokunur musun, dokunabilir misin gözyaşlarıma dinsin diyerek bu ağıt.

     Bu dokunduğum kağıtlara dokunup öper misin bu mektuplara onun eli dokunmuştur diyerek.

     Şu kara zindan olan gecelerime, sensizlikten kararmış olan ruhuma ışık olur musun, aydınlatır mısın dünyamı. Çok sürdü bu kış diyerek zangır zangır titremelerimi durdurmak için baharım olur musun?

     Yoksa koyar mısın beni yalnız şu cennet vatan denen diyarda beni cehennemlerde yaşatmaya razı mısın? Bu şehirde nehir yok diyerek aksın gözyaşların mı dersin?

     Alem aşık görsün, delirmiş bir sevdalı görsün diyerek bırakırmısın beni tek başıma yoksa.

     Muradımı bilirsin aşkından çıldırmak arzum. İşte aşk bu diyerek naralar atmaktır muradım.

     İster gel bahar ol bana cennetler sun, umut dolu yarınlar için ışık ol bana, istersen de gelme muradına kavuş de cehennemlerde yanmam için ateş ol bana.

     Her iki halde isteğimdir, dileğimdir. Sen sevgili dediğim sevdam içinin sesini dinle ve arzuma ulaştır.

     İşte yine bir güvercin uçurdum sana…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgiliye Mektup
Gül Kokulu'ya (Sevgiliye)
Gülden Güzele
İlk Aşk
Sevdiğim
Sevgilim'e

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Altından Kamyon Tekeri Olmaz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hesaplaşma [Şiir]
Rengisu [Şiir]
Ölüm - Düğünüm (Şiir de Yazdıran da Çok Güzel) [Şiir]
İhtimal - Siz [Öykü]
Hayatın En Güzel Dersi (Bir Köpekten) [Öykü]


Halil Bıçakçı kimdir?

bıçak gibi kesemem ama biley taşı gibi bıçak bileylerim. . . bu zamandaki ben ve seni yaşar ve yazarım aşka ve hayata dair. . . kişisel gelişimin bir adım ötesine merhaba diyorum, hayatın perde arkasındaki sırlarla başarıya koşuyoruz beraberce. . .

Etkilendiği Yazarlar:
victor hugo, halil ata bıçakçı ve ben


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil Bıçakçı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.