..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şahin bakışlı, ahu gözlü, şirin davranışlı ve tatlı sözlü idi. -Fuzuli, Leyla ve Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Halil Bıçakçı




22 Eylül 2010
Gülden Güzele  
2 mektup

Halil Bıçakçı


Adadım kendimi sevdalara, erkekçe. Hayatımı sundum sana –canıma- kalbimi söke söke delice, benim olmayacağını bile bile senin oldum. Mektuplar yazdım anlamayacağını bile bile hayalce, şiirler yazdım ölümüne savaşa gidiyormuşçasına, şairce. Adadım sevdana kendimi erkekçe.


:BBFA:
“Bir Dönsen,
En güzel yerinde biten o rüya
Yeniden yaşanır istesen
Yıldızları sermez miyim ayaklarına
Geldiğin yollara toz olmazmıyım
…..
Şarjörüne hasret sürdün sazımın
Şimdi hüzün işgalinde yüreğim
Ve ben hala
O sokakta biraktığın yerdeyim.

          Fatih KISAPARMAK


Ey Canına Ruhumu Adadığım Sevgilim,

     Adadım kendimi sevdalara, erkekçe. Hayatımı sundum sana –canıma- kalbimi söke söke delice, benim olmayacağını bile bile senin oldum. Mektuplar yazdım anlamayacağını bile bile hayalce, şiirler yazdım ölümüne savaşa gidiyormuşçasına, şairce. Adadım sevdana kendimi erkekçe.

     Neler çektiğimi bilmezsin, hastalandım, yorgun-bitkin düştüm, geceler boyu öksürdüm ciğerlerimi sökerek, ağladım yıllarca, sabahlara değin gezindim sokaklarda, her yerde seni aradım, her hayat belirtisine seni sordum. Her ışıkta seni aradım. Dönmeyeceğini bile bile…

     Her yerde sen vardın sevgili, her sıkıntıda, her sevinçte, her coşkuda, her şiirde, her türküde sen gizliydin. Yıllar saklayamadı seni benden. Sıkıntılar, ızdıraplar, hainlikler, ihanetler çalamaz, alamaz seni benden.

     Şiirlerde hala sen varsın. Türküler sana okunur. Seninle çıldırır şarkılar. Sen ilk günkü gibi bendesin. Seviyorum seni her şeyden fazla her şeyden daha coşkun.

     Ve her zamanda seveceğim seni, ey vazgeçilmez sevdam. Evet her zaman seveceğim, çünki söz verdim kalbime. Bu kalbe başkası girmeyecek diye. Kalbimin ilk seni hissettiği andaki tozuyla, canlılığıyla, tazeliğiyle kıyametin ölümüne kadar seveceğim seni. İhanetini bile bile…

     Ve söz verdim, sözler verdim şiirlerime. Hakim beye bilem, katil olma sebebimi sen olarak anlattım. Bu canıma son verip bu canı öldürüp, hakimin karşısına çıktığımda, seni anlattım sevgili,

     Onsuz bu can zaten yok hakim bey dedim.
     O olmayınca ne anlamı vardı yaşamın dedim.
     O benim cansuyum dedim.
     O olmayınca “ben” olmam. Ben olmayınca onun “o” olmadığı gibi hakim bey.
     Biz biriz hakim bey, bir tek canız biz.
     Bir gün ayrılma noktasındaydık ve işte o zaman bu can çıktı bedenden ve bana katil damgası vuruldu.

     Ne yapabilirdim? Sen söyle hakim bey.

     Karar: Gereği düşünüldü; Sonsuza dek esaret.

     Bilesin sevdiğim sonsuza dek dilim dilim dilseler de beni, kalbimde hep sen, dilimde hep adın olacak. Anla artık seviyorum seni, zalimleri ve şeytanı çıldırtacak kadar. Ve bütün kainat duysun.
     Seviyorum ben onu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgiliye Mektup
Gül Kokulu'ya (Sevgiliye)
İlk Aşk
Sevgiliye... Sev Diye...
Sevdiğim
Sevgilim'e

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Altından Kamyon Tekeri Olmaz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hesaplaşma [Şiir]
Rengisu [Şiir]
Ölüm - Düğünüm (Şiir de Yazdıran da Çok Güzel) [Şiir]
İhtimal - Siz [Öykü]
Hayatın En Güzel Dersi (Bir Köpekten) [Öykü]


Halil Bıçakçı kimdir?

bıçak gibi kesemem ama biley taşı gibi bıçak bileylerim. . . bu zamandaki ben ve seni yaşar ve yazarım aşka ve hayata dair. . . kişisel gelişimin bir adım ötesine merhaba diyorum, hayatın perde arkasındaki sırlarla başarıya koşuyoruz beraberce. . .

Etkilendiği Yazarlar:
victor hugo, halil ata bıçakçı ve ben


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Halil Bıçakçı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.