İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
ÖLÜM-DÜĞÜNÜM Anlatamadım ki aşkı güzele Bıraktım kendimi şiire gazele Yıldızlara bakarım eriten kederle O gidiyorken yaban ele… Anlatamadım ki sana aşkımı türküm Zevktir bana aşkından ölüm Sen giderken uzaklar gülüm Aşkınla ben ölürüm İşte bu benim düğünüm Ben seni beni sevesin diye sevmedim Ben seni benim olasın diye sevmedim Ben seni ele gitmeyesin diye sevmedim Ben seni bastığın toprağa kurban olayım diye sevdim Ben seni ismini anarken öleyim diye Ben seni, beni yak, beni yık, öldür diye sevdim Aşkından ahhh ettiğimde depremler olsun diye sevdim Ben seni beni gördüğünde gülünce baharlar gelsin diye Gözyaşlarımdan nehirler oluşsun, Bulutlar gözyaşımla doluşsun diye, Toprağa dökülen rahmet gözyaşım olsun diye sevdim. Gerçek aşkı tadanlar kavuşamayanlar Ne mecnun bulmuş leylayı Ne de aslı keremi Ölüm hepsini vuslattı Onlara göklerde ağladı Ben leylayı kıskandırmak için seni sevdim Mecnun gibi kavuşamamak için seni sevdim Seni sevmeye yol bulamadığım için Yeni yollar açmak için Ferhat gibi dağlar deleyim diye sevdim Bana ilham kaynağı olda şiirler yazayım diye değil Kitaplar yazayım sen türküm ol diye değil Gözünün değdiği nesnelere can vereyim diye sevdim Gülüşünle güllere can ol diye sevdim Gül bahçende gülünü alamasam da kokunu alayım diye sevdim Âlem sevda görsün aşkı öğrensin diye sevdim Ben seni gül gördüm güzel olduğun için sevdim Güpgüzel sevgiliye ulaşmada basamak Mutluluk bende aşkınla ağlamak Adını anarken dilim, kalbim yanarak Hakka ulaşmada basamak ol diye seni sevdim. Beklemedim zerre kadar zevk Muradım sana aşktır tek. Seni bir defa görmek dünyalara değdi Daha bir daha görmesem de gam eylemem artık Beni sevsen sevmesen ne çıkar Seni gönderene sonsuz şükran akar Sen beni sev diye ben seni sevmedim Benim ol benimle öl diye seni sevmedim İsmini anarken kalbim çatlasın diye seni sevdim Ben seni, gece sabaha mecbur olsun diye sevdim Ben seni aşkla ölmek nasibim olsun diye sevdim Ben seni ben HAKKA uçar diye sevdim Ben seni, güzeli, şiiri, türküyü ÖLÜMÜ sevdim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Halil Bıçakçı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |