Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Ne Ki bana sitem ediyorsun göz pınarlarından düşen yaşlarla… Kederin yüreğinden taşıyor Akıyor ayak uçlarına… En azından “yürek dilin” var cümlelerinde Dizeler dökülüyor kırık kederler olarak dudaklarından Hüzünlerin nota nota dolaşıyor havada Boğuyorsun hayallerini öfkenin hıçkırıklarında… Ağlayamıyorum Gülüm! Unuttum gözyaşının tadını Ne ılık ılık kader çizgisi çekiyor yanaklarımdan Ne de içime akıyor artık Hüzünlerimi gözlerimden saklayarak!.. Ne ki ben Sana eşlik edemiyorum Ne kederlerimizi dağıtmakta Ne sevinçlerimizi paylaşmakta Ne de umutlarımızı taşımakta! Sözün değil Kelimelerin tükendiği yerdeyim şimdi… Göz yaşının kuruduğu Dilin lal Gönlün bizar olduğu haldeyim şimdi… Anlatamıyorum Gülüm! Tut kederlerimin elinden Yasla başını hüzünlerimin dizine Dinle gönlümden yürek terennümlerimi Tek mevsimi yaşadım ben Baharın ne olduğunu bilmeden Hazandır benim iklimim Hayali hiç tanımadım bile Hüsranın kucağında büyüdüm… Hüzün anam gibi emzirdi beni Gurbet babam gibi kucakladı… Aldırma Gülüm! Çekeceğim bu gam katarını Ağlayamadan Anlatamadan Ne mutlu ki senin gözyaşların var Benimse cinnet dolu kafam Gam yorgunu yüreğim!.. Ağlayamıyorum GÜLÜM…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |