Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Sadece Yusuf’un kuyusu var Ve zannederdim ki Karlar hep beyaz sevinçler taşır.. Yorgun suskunluklar ülkesinden bir kervan Alıp çıkaracak seni karanlığından Ve karlar çocuk gülümsemelerinde Eriyip gidecekler.. Zannederdim ki Mecnun’un ayak izlerinde uyur Yalnızlığın gözyaşları Ve çiçekler Leyla’nın özlemiyle uyanır Turuncu çöl sabahlarına.. Yaşadıklarımdan öğrendim ki Herkesin bir kuyusu var İçindeki dipsiz karanlıklarda Zamanı içerken kurak gönüller Umutları göz göz ufuklarda Bir güneş aydınlığı bekler.. Ve karlar inceden bir sızı gibi Düşer titrek hüzünler üstüne Üşür körpecik sevinçler Mülteci eller kucağında.. Artık bir taze bahar uyansın Kimsesizlerin gönül yurdunda Kardelen sevinçler açsın Üşüyen ellerinde Sıcak sımsıcak hayallere dalsınlar Rahat döşeklerinde.. Yalnızlık mı dedin Yâr Ne dağbaşındaki soğuk ıssızlık Ne bozkırdaki kuşburnunun garipliği Ne sedefteki incinin derin gizidir.. Yalnızlık İnsandan daha zor Ölümden daha soğuk bir çıkmaz Yalnızlık Zaman denilen o sağır yolculukta Sakladıkların ve saklandıklarının Esiri olmak Bir mezar taşının mühründe Biten yolculuktur.. Dost bir kervan Sıcak bir sevinç Sadık bir refik İşte bütün mesele bu, ey Yâr…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © lütfi akarçay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |