Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
“Adam olmayan” adamların özellikleri;iyisiyle,kötüsüyle… -Adamlar sabırlı * -Adamlar kararlı * -Adamlar riyakar * -Adamlar takiyyeci * -Adamlar Cumhuriyet düşmanı * -Adamlar bölücü * -Adamlar Atatürk’ten nefret ediyorlar * -Adamlar acımasız * -Adamlar paranın gücünü biliyorlar * -Adamlar pervasız * -Adamlar yasa masa tanımıyorlar * -Adamlar din bezirganı * -Adamlar yüzsüz * -Adamlar dönek * -Adamlar ikna yeteneğine sahip * -Adamlar haramdan korkmuyorlar * -Adamlar güçlü olduklarına inanıyorlar * -Adamlar Türk sözcüğünden nefret ediyorlar * -Adamlar gözlerinizin içine bakamıyorlar * -Adamlar lafları eveleyip geveliyorlar * -Adamlar garibanı midesinden yakalamayı beceriyorlar * -Adamlar amaçlarına ulaşmak için var güçleriyle çalışıyorlar * -Adamlar milli olan her şeye düşmanlar * -Adamlar yarınlarını garantiye almışlar * -Adamlar çok iyi örgütleniyorlar * -Adamlar kendilerinden yana olanları ihya ediyorlar * -Adamlar provakasyonu çok iyi beceriyorlar * -Adamlar kapitalizmin taşeronluğuna soyunmuşlar * -Adamlar küreselleşme masalı anlatıyorlar * -Adamlar “kendinizle yüzleşin” diyorlar;ama kendileri aynaya bile bakamıyorlar * -Adamlar “adam gibi adam(!)” olamıyorlar…. ************************************** ANLAYANA!…KISA BİR NOT!... NAZİLER onu götürmeye geldiklerinde, kilisedeki papaz şöyle demişti…. Önce Yahudileri götürdüler, sesimi çıkarmadım, arkasından aydınları götürdüler, sesimi çıkarmadım sonra “muhalefeti” götürdüler, sesimi çıkarmadım peşinden Çingeneleri götürdüler, sesimi çıkarmadım, peş peşe demokratları, sosyalistleri, liberalleri götürdüler…. sesimi çıkarmadım, En sonunda beni götürmeye geldiklerinde ses çıkartacak kimse kalmamıştı…”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |