Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Hak Divanında Divane Deli’den Halk Huzurunda Pespaye Akil’ler’e 24 MART 2010 ÇARŞAMBA Yitik Kelimeler- Gebzeli Hanif Bilgeler 11.32 – 01. 58 Bir evvelki mektubumda serdeddiğim sevimsiz sözlerimi kendi nefsime raci kılıp.. Hakikati baki kalmak kayd u şürütu ile. Neshettim.! Bana kalsa neshetmeyecektim. Lakin. Dostlarıma asla kulak tıkayamam ben. Dinledim ve hak verdim. Kantarın topuzunu kaçırmışım hakkaten.! Atav da haklı Sarı Saltuk ta. Amma na'piyim.? Bazen oluyo böyle. Bunca bungunluk arasında Haliyle.! .. “Ünlemi Al Parantezi Daha Ciddi Kapat” diyen adamı okumadıydım henüz. Dostunuz. Yeni başladım. Yazmaya. Af buyrunuz. .. “Cem-i Cümle Cürmüm “ bundan ibaret kalır inşallah.!” “Medrese-i Müflisiyye” “Suskunluğuna Bürünürdün Herzaman” bir deli’nin. “Sönen Kandil”lerine Üşüyen Yüreği. “Şimdi Yoksun” a. “İstanbul Yolcusu Kalmasın.!” İnadına. “Zılgıt” çekiyor sa…. “Zaman Makinesi “ Yaşatan”. “İnşirah” düşleri aşkına. Aşkediyor sa ara sıra aşk ile bütün sövgülerini şark a danak. Biraz da hoş görmek gerek. Bu Deli’yi. Hırka danak.! .. “Saman Çöpü Olmaya Reddiye dir” Nihayet. Bütün sövgüleri. .. “Mübah” bildi biraz. Hepsi bu.! .. “Yağmura Kalbi Nazar Eylemek” tir asıl muradı. “Nisyanlarımız Yangına Haşiye” midir değil midir pek belli değildir amma. Pek bellidir “Hohlama Dairesi Başkanlığı” nın. İğneleme Ve Ataçlama Dairesi Başkanlığı ile birlikte. Kendilerine çuvaldız filan batırmadıkları. İmanım eyvallah.! .. “Yitik Kelimeler” imiz yangına her zaman körükle gitmez illa.! “Alternatif Hayata Temel Düşüncenin Şaşkınlığı”karşısında. Sövüp saymaya başladıysa bu deli. Salavat niyetinedir vallah billah başka değil.! .. Şıh yellenir se aşık dellenir abi.! Özür abi.! .. “Fısıltıları Neleri Oluverir. Kırık..Yalnız..Loş.” .. .. Sözün dalga boyutu husyelerine vuruveriyor idiyse işte böyle bazen. Şair Eşref’in nesi olurdu Neyzen.!? Göbekte çalınabilseydi bu Ney. O’nu da yapardı şu Tevfik Bey.! Merak edilmesin.! .. Eşrefoğlu’nun göbekte çalınan sazdan aldığı haberi. Beşbin kitaptan alamadıysa Çöldeki Penguen. Ne’ylesin di Damdaki Deve. Boyun büküp keman çalmaktan başka.!? . Hanım hanımcık İslamcılık .!? Cık.! Valla olmaz.! Yapamam abi.! Zorla değil a.!? .. Leh- Girdabında -Hayal -Ah’larım .. Kelam-ı Ahirdir Kaknüs’ten. İçimin Vahalarından. Gidişiyle Yakılan Bu Ateşi Zaman Körükler. Sen Söyle Annem.! Aşk Bitti mi.? Ne Diyebilirim ki.? Kırmızı Etek ve Futbol Ayakkabıları.. Mutluluk Piyesi. Mavi Cevapsız Mektuplar.. ../..Varlığına../..Ölmeden../..Off…/..Çıkmamış..06 Kolye. Genel Dünya Tarihi../..Püh Ülen.!./..Çağın Vicdanı../..Canın Çıksın../..Sakın Hortlama 05. Horlamaya da .. Usandım.. Artık Seni. .. Yitik Kelimelerim Yitirene Yitik. Yitip gitmiş ne bilsin.? Yetip geldim işte. Bir iç çekişte. Hem. De. Kavuşturana şükrolsun.! Bu. Dem. De .. Ey Aşk.! İsimsiz.. Seni… Darağacı.! Kar’a Kale’m. Amalar..Bir Deviren..Ünlem… 06 .. .. Gavur’un biri demiş kine. -Ne güzel dininiz var.! Girerken de kesiyorsunuz..Çıkarken de.! .. -İndirin lan donunu.! Bakın hele.! Müslüman mı gavur mu.? .. Müslümanlık adamın pipisinden bellolur yani.! .. Melankoliye Hayır.! Bir Kitap ve Üç Ayet. .. Anniball’ın Fil Asaletinde bir adam olduğunu şurdan bildim ki. Gidip Gebzede ölmüş.! .. Ecel Beyaz Bir Kuş Tüyü…/..Heybeme Gömdüğüm.. Özgürlük Terennümü.! .. Kuyu’da. Hu’ylu Hu’yu’nda. O’nun uğrunda.! Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |