..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Tasavvuf > Veysel Menekşe




1 Mart 2010
Öfkeli Mektuplar - 12  
Veysel Menekşe
Adem gibi..Havva gibi... Habil gibi.. Şit u İdris u Prometheus gibi.. Nuh u Yunus gibi... Gılgamesh u Hıdırellez u Eyihetseu ve Hom e Seu gibi..Jumong ve Sos o Noh ve Cangema gibi..


:CAEF:
Hak Divanında Divane Deli’den
Halk Huzurunda Pespaye Akil’ler’e


RUMİ 1425 ŞUBAT 07 KASIM 105 CEMRE HAVADA
Sosyal Determinizm’in Çeşitleri ve İnsan’ın Hürlüğü
03.20.- Çeviren:Kösemihal – 07.34
İ.Ü.E.F.Yayınları – No:750 - İstanbul


Deli'nin " İzzet Duası " da böyle../..Allah'ım kabul eyle..!

Allah'ım.!
İnsan'ı..İnsanlığı..İnsanlığımızı..
Biz'i..
İzzetli kıl.!
Tıpkı Bizim için..Biz'e..Biz'ce.. Biz olabilmemiz için..Biz'den biri olarak ..
İçimiz'den En iyi Biz O'larak seçip gönderdiğin elçilerin ve davetçilerin gibi.../.
İzzetli kıl Ya Rabbi.!
Adem gibi..Havva gibi... Habil gibi.. Şit u İdris u Prometheus gibi.. Nuh u Yunus gibi...
Gılgamesh u Hıdırellez u Eyihetseu ve Hom e Seu gibi..Jumong ve Sos o Noh ve Cangema gibi..
İbrahim u Hacer u İsmail ...Roben Hood ve Giyom Tell ve Lear ve Köroğlu ve Zapata gibi..
Sare vü İshak u Yakub..Yusuf u Rachel u Bünyamin u Asaf u Rahime vü Eyyub gibi.
Salih ve Hud..Şuayb ve Lut..Fatıma ve Ali..Romeo ve Jülyet..Kerem ile Aslı…Şem ve Pervane gibi.. Asiye ve Musa ve Harun ve Süleyman u Lokman u Davud gibi.. Hallac u Sabbah u Nesimi gibi. Yuşaa ve Yermiha ve İlyas ve Elyesaa gibi..Kerem ile Aslı..Mem İle Zin..Çancı Ali ve Şahsenem gibi.. Neccar u Danyal u Üzeyr u Yahya ve Zekeriyya gibi..İmran u Meryem u İsa gibi..Zeynel ve Zeyneb gibi.. Budha ve Lao Tsu ve Brahma ve Zerdüşt gibi..Jean Vol Jean ve Kozette gibi....Ferhad u Şirin gibi.. Şehid-i Uhdud u Ashab-ı Kehf u Spartaküs gibi..Ebu Zer gibi..Hasan u Hüseyn ü Zeyd ü Yahya gibi.. Ashab-ı Havariyyun u Azizan- ı Bahira vü Necaşi vü Hanif ü Mekke gibi..Bilal u Ammar u Sümeyye gibi. Hatice vü Nesibe vü Selman u Mikdad u Suheyb ve Ukkaşe gibi..Habbab u Hamza vü Mesud gibi.. Mardis u Şebib u Gazale ve Muhammed Bin Ali gibi..Horasanlı Eba Müslim..Kartacalı Hannıbal gibi. Truvalı Paris..Makedonyalı Aleks..Romalı Tiberius..Afrikalı Malcolm X..Amerikalı Lıncoln..Kübalı Castro. Avrupalı Erasmus..Atinalı Sokrates..Hicazlı Ferezdak..Bağdadlı Fuzuli..Hidistanlı Gandhi..Pakistanlı İkbal.. Mekkeli Cüheymen..Tahranlı Fehmidi..Nijerya’lı Fodyo..Arjantin’li Che..Kongo’lu Lumumba..Heryerli Marks Bosnalı Begoviç..Hersekli Turayliç..Dağıstanli Şamil..Libya’lı Muhtar..Cezayirli Abdulqadir..Rusya’lı Lenin. Almanyalı Meınhoff..Sicilyalı Galileo..Şirazlı Sadra.Çamlıbel’li Pirsultan..İrlanda’lı Collıns..Qumlu Humeyni. Sebzivar’lı Şeriati..Prusya’lı Nietzsche..Iraqlı Talegani..Caracas’lı Bolivar..Toldos’lu Eva Peron..Çinli Mao. Simavna’lı Bedreddin..Filistinli İzzeddin..Lübnanlı Fazlullah.Beyrutlu Cibran..Mısırlı Kutup.Somali’li Korsan. Çeçenya’lı Dudayev..Moro’lu Misvari..Fransa’lı Jean Darc..Amerikalı Rachel..Dersimli Seyyid Rıza.. Atça’lı Kel Mehmet..Ankara’lı Deniz Gezmiş..Van’lı Mahmut Kaçar..İstanbul’lu Patrona Halil.Yemenli Zeyd. Tahranlı Mir Hüseyn Musevi..Nevvab Safevi..Kasımpaşa’lı Tayyib..Frankfurtlu Can..Karakeçili Halis.. Ravlu’lu Nebi..Çorumlu Şenol..Malatyalı H.İbrahim..Muğlalı ufuk..Yozgatlı Yusuf..Hataylı Hamdi.. Trakyalı Ebu Zer..Gayserili İhsan..Nurtenci Özkan..Kemani Faryad..Neyzeni Tevfik..S.O.S Hayedeh.. (O kendini bilir)..Alvarlı Efe..Said Nursi.. Şeyh Said.Hacı Bektaş.Sarı Saltuk..Yunus Emre..Mevlana... Yalçın u Özlem..Tavaslı Mehmet..Şehadetlü Çitil..Ah-ı Lezzetli Zeliha..Kuşkulu’lu X..Hono Lu Lu Tomris. Adilhanlı Aydın..Seyyarcı Mıstık..Kunduracı Salih..Sincan’lı Kahraman..Cubuklu İhvan-ı Cevher.. Şair-i Nazire..İbrahimi Ayyıldız..Metanetli Güler..Oddülü Manav Ender..Keş Bahadır..Nietzsche Berduş. Filozof AHU Dudu..Kronik Dursun..Fatihli Kartal..Karanlık Thomas..Konyalı Kaya..Dr.Abdal Mustafa.. Kabakçı Mustafa..Mapusaneli Tatar Ramazan..Ahmed ü Mehmed Altan ve Agos’lu Hrant Dink.! Vee.. Benim akıllı Kozet’im Zeyneb..Deli mi delim Memedalim..Hacıbayramlı Beko Dedem..Ah N‘idem.! Bir de Pınar Selek.. Ve Sarp Kuray…Fatma Matur.Ve..Enver Aydemir..Gani Rüzgar Şavata..Şiwanperver.. Vee..Arakanlı cümle Mültecilerle beraber..Filistinli Haniye..Fas’lı Mustafa ve İbrahim Ve Alex Halleey. !

Oleyy.!
Bu ve Buna Benzer Ne Kadar Cesur Yürekli Normal İnsan Evladı ;Yiğit mi Yiğit İnsanoğluinsan var isee.!
İşte O’nlar gibii.!
İzzetli kıl Biz’ii..
Ya Rabbiii.!
Cem -i Cümle Elçi ve Davetçilerini...
Bilumum Aşk Adalet Özgürlük ve Hak-Hukuk Savaşçılarını..
Tekmilen İnsanoğlu İnsan Dostlarını..İnsan Yandaş ve Yoldaşlarını..İnsan Kardaş ve Haldaşlarını.
Kendi Kab-ı Kavseyn -i Cam-ı Can 'ın da Cem-i Mucem Eyleyen..
Ve böylece..
"Eyyühen Nas.!"
Ünleyen..
"Uhvetun Nas.!"
Eyleyen..
Alemlere Rahmet Ol Muhammed Mustafa Gibi..
Yarabbi..!. Yarabbi..! Yarabbi..!
Ol "ah minel aşk u ihvan - ı safa " Ahmed-i Mahmud-u İnsanoğluinsan Muhtar Mustafa gibi.
Hassaten ve hususiyeten ve bil umumen.
Kaimen ve daimen.
İzzetli kıl Biz'i Ya Rabbii.!
Ve dahi.
Bu dua muktezasıncaa.!
Eylemli ve söylemli eyle Biz’i.
Ya Rabbii.!
Hiç değilseee..!
Şu Filistinli Bebeler gibiii.!
Şu Türkiyeli Genç Kızlar- Genç Kadınlar Gibiii.!
Yahut şu yeniyetme Genç Siviller gibi.!
Yahut şu Mavi Kapı’lı Deliler gibii..!
Yahut şu Sonbahar Kuyu’lu Çaylak Gebzeli’ler gibi.!
Veya Şu Sivil Düşünce’li Türkiyeli’ler gibiii.!
Şu aklını peynir ekmek- pardon-çay ve simitle yemiişş..!
Taraf okuru, darbe karşıtı, kundurası delik; Sivilay Abla’cı Sivil Direnişçiler gibiii.!
Artık bilinçlendiklerini söyleyen Özgürder’li İslamcı Özgürlükçüler gibi.!
Özgür Eğitim Sen’li Mü’min ve Bilge Eğitimci Özü Sözü Birlikçiler gibi.!
Kürd’üm ama Türk’üm ama Rum veya Ermeni veya Şu veya buyum ama asla faşist değilim..
Aleviyim ama Sünniyim ama asla şövenist mezhepçi değilim ne mutlu insanım diyen.
Anatolian Cıtızen Human sayıklayan bilcümle dirlikçi ve elbirlikçi; barışçıl ve insancıl cennetçiler gibiii.!
Gayet kavi-mukavim-yürekli mi yürekliii..!
Ve ahiren böylece izzetli ve şerefliii.!
Eyle Biz’ii..!
Yarabbiii.!
Ve dahi.!
Ne olursun biraz da..
Rızkı bol ve bereketliii..
Eyle bizi Ya Rabbiii.!
Eğer böyle yaparsaaan..!
Yarıyarıya fiftififtii..!
Yoksul yoldaşlarımızlaaa.!
Üleşmeyeenn.!
Ne olsun Ya RABBİİİ.!
Ramazan Bayramlarına ve Kurban Bayramlarına kadar da bekletme bizi yarabbi.!
Delilerine hergün bayram olsun Ya Rabbii.!
Sürç-ü Lisan ettiysem affeyle ya RABBİİ.!
Amiin.!,
Elhamdülillah.!


Cenab-ı Çalap hem an duamı kabul buyursun ve dahi Ol Kabe İmamı Acemi Yoldaşımıza da..
Sabr u Selamet ilen..
Acilen tahliye nasib eylesin imanım eyvallah.!


Cumhurbaşkanımızın adını yine unuttum bu arada.
Ya Hüseyin Kardeş.!
Bi da söyle hele neydi yaa.?
Hay Allah!.
Dilimin ucundaydı yaa.!
Tövbe tövbeee..!
Haa.!
Ne.?!
Tabi yaa.!
Hay Allah iyiliğini versin Hüseyin Kardeş yaa..!
Bi alemsin valla..!
Bu günlük te bu kadar.!
Hadi eyvallah.!
Wesselam.!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın tasavvuf kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anarşia Notları 24

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 15
Anarşia Notları 25
Deli Mektuplar - 30
Öfkeli Mektuplar - 2
Öfkeli Mektuplar - 13
Öfkeli Mektuplar - 5
O'na Mektuplar - 4
O'na Mektuplar 31
Deli Mektuplar - 33
O'na Mektuplar - 1

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Öfkeli Mektuplar - 24 [Eleştiri]
Vakavirüs Yazıları 01 [Eleştiri]
Öfkeli Mektuplar - 18 [Eleştiri]
Öfkeli Mektuplar - 17 [Eleştiri]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.